بیوگرافی شهاب قوره‌جیلی

5 سال پیش
بیوگرافی شهاب قوره‌جیلی
Rate this post

بیوگرافی شهاب قوره‌جیلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شهاب قوره‌جیلی (متولد ۱۱ دی ۱۳۶۸) کشتی‌گیر فرنگی‌کار تهرانی تیم ملی ایران است.

زندگینامه شهاب قوره‌جیلی

بیوگرافی شهاب قوره‌جیلی

فعالیت ورزشی

از افتخارات این کشتی گیر می توان به کسب مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو اشاره کرد.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷

قوره‌جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در دور نخست مراد رامانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، قوره جیلی هم به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه متئو لورنتز از فرانسه را ۵ بر صفر شکست داد اما در مرحله بعد در مقابل نیکولا کوچمی از اوکراین شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸
شهاب قوره‌جیلی در دور نخست با نتیجه بر ۲ بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان شکست خورد و با توجه به شکست پاتاریدزه مقابل کشتی‌گیری از کوبا، نماینده سنگین وزن کشورمان از دور این رقابتها کنار رفت.

برنز کشورهای اسلامی

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر حامیه حسن از لبنان را شکست داد، اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل عثمان ایلدریم قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با امتیاز عالی حمزه یوسف اودتالا از اردن را شکست داد و برنز گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیف‌الله دهکردی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شهاب قوره‌جیلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه