بیوگرافی سامان عبدولی

5 سال پیش
بیوگرافی سامان عبدولی
1/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی سامان عبدولی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سامان عبدولی (متولد ۲۴ فروردین ۱۳۷۰) کشتی‌گیر فرنگی‌کار خوزستانی تیم ملی ایران و برادر کوچکتر سعید عبدولی است.

زندگینامه سامان عبدولی

بیوگرافی سامان عبدولی

فعالیت ورزشی

از افتخارات این کشتی گیر می توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۷ و مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۶ اشاره کرد.

سومی آسیا

سامان عبدولی در دیدار رده بندی وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با نتیجه ۲ بر ۱ کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

محرومیت تعلیقی

اردیبهشت‌ماه ۹۷، مسابقات انتخابی تیم ملی و مبارزه سعید عبدولی با ایمان انصاری؛ کله‌زدن‌های متوالی عبدولی و نهایتاً درگیری شدیدی که منجر به دیسکوالیفه شدن هر دو کشتی‌گیر می‌شود. این بار پای مجمع برادران عبدولی در میان بود. سامان عبدولی نیز با تهدید صورت محمد نوربخش را خونی کرد تا رسوایی ادامه داشته باشد. کرامت عبدولی پس از ضربه فنی شدن، داور بازی را مضروب کرد. شدت درگیری‌ها به حدی زیاد بود که این بار کمیته انضباطی نتوانست واکنشی نشان ندهد. سعید و کرامت عبدولی به شش ماه محرومیت قطعی و شش ماه محرومیت تعلیقی محکوم شدند و سامان عبدولی نیز سه ماه به صورت قطعی و سه ماه به طور تعلیقی محروم شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گوران یرکوویچ
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سامان عبدولی
1/5 - (2 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • احسان
    4 سال پیش

    بدک نی