بیوگرافی حامد رشیدی

5 سال پیش
بیوگرافی حامد رشیدی
5/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی حامد رشیدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حامد رشیدی کشتی‌گیر آزادکار کرمانشاهی تیم ملی ایران است.

زندگینامه حامد رشیدی

بیوگرافی حامد رشیدی

فعالیت ورزشی

از افتخارات این کشتی گیر می توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۷ اشاره کرد.

*مجبور شدم به اصفهان بروم

کار، پول و تجربه جدید یا …؟

چه چیزی سبب ترک ورزشکاران کرمانشاهی در سال‌های اخیر شده است؟

آیا تنها داشتن یکی از این دلایل برای بار سفر بستن و خرید بلیط یک طرفه کافی است؟

حامد رشیدی با بیان اینکه به خاطر پیدا کردن شغل به اصفهان رفته است گفت:

دوست نداشتم از کرمانشاه بروم اما وقتی یک شغل درست و حسابی نداشتم تصمیم گرفتم به جایی بروم که برایم کار وجود داشته باشد به همین دلیل به اصفهان رفتم.

وی تصریح کرد: خیلی سعی کردم در کرمانشاه کاری پیدا کنم، حتی مسؤولان هیأت کشتی هم تلاش کردند این مسئله را درست کنند، اما بی‌فایده بود چون مدیران کرمانشاهی به درخواست‌هایمان اهمیت نمی‌دادند.

*چرا برای کرمانشاه کشتی نگرفتم؟

برخی از ورزشکاران هستند که با رفتن‌شان چالش ساخته‌اند و در کسب موفقیت‌ برای دیگر استان‌ها موثر بوده‌اند. نمونه آن را هم حامد رشیدی است که در حال حاضر در کشتی اصفهان بی‌رقیب است.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که چرا در رقابت‌های کشتی قهرمان کشور برای کرمانشاه رو تشک نرفته است گفت: قبل از اینکه مسابقات شروع شود هیأت کشتی کرمانشاه به من پیشنهاد داد برای آن‌ها کشتی بگیرم، اما چون در اصفهان بودم نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فلورنتینو پرز

دارنده مدال برنز کشتی قهرمانی آسیا تاکید کرد: به هیأت کشتی کرمانشاه اعلام کردم که قرار است در اصفهان مشغول به کار شوم، آن‌ها هم با شنیدن این دلائل با قضیه کنار آمدند و حق را به بنده دادند.

*بدون اینکه اذیت شوم قهرمان اصفهان شدم

حامد رشیدی در شهری ظهور کرده که از آن به عنوان یکی از قطب‌های کشتی ایران نام برده می‌شود، او به ‌عنوان یک چهره مجرب، محبوب و کاریزماتیک در کشتی کرمانشاه، این توانایی را داشت که به یکی از محورهای مورد توجه کشتی ایران تبدیل شود، اما اکنون این سؤال پیش آمده است آیا این کشتی‌گیر می‌تواند همان انگیزه و قدرتی که در کشتی کرمانشاه داشت در اصفهان حفظ کند؟

رشیدی گفت:

چند وقت قبل در رقابت‌های کشتی قهرمانی اصفهان شرکت کردم و بدون اینکه خیلی اذیت شوم قهرمان این استان شدم.

وی با اشاره به اینکه تا چند روز دیگر در رقابت‌ها کشتی قهرمانی کشور در گروه «ب» شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: سطح کشتی اصفهان به گونه‌ای است که باید در گروه «ب» کشور شرکت کند، بنده هم چون یکی از کشتی‌گیران تیم اصفهان محسوب می شوم آن‌ها را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنم.

*کشتی با افضلی؟ هر اتفاقی ممکن است

کشتی احتمالی حامد رشیدی و رضا افضلی در رقابت‌های کشتی جام تختی آن هم در شهر کرمانشاه برای مردم این استان جذاب و دیدنی خواهد بود، البته سخت است پیش‌بینی کرد که کدام یک از آن‌ها برنده این رقابت می‌شود، اما باید منتظر دوئل این ۲ دوست قدیمی با یکدیگر باشیم، این که کدام از آن‌ها مرز محبوبیت را رد خواهند کرد و به کشتی نخست وزن ۷۴ کیلوگرم این شهر تبدیل خواهد شد، سؤالی خواهد بود که برای دریافت پاسخ آن باید صبر کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد نصیری

رشیدی در خصوص احتمال رویارویی با رضا افضلی در رقابت‌های جام تختی اظهار داشت:

از الان نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد چون مشخص نیست سهمیه حضور در رقابت‌های جام تختی را کسب می‌کنم یا نه، به هر حال همه چیز بستگی به این مسئله دارد.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی تاکید کرد:

من و رضا ۲ دوست صمیمی هستیم و فکر نمی‌کنم اگر با هم کشتی بگیریم مشکلی وجود داشته باشد، اگر مسابقه‌‌ای هم بین ما انجام بگیرد هیچ حساسیتی نخواهد داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حامد رشیدی
5/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه