بیوگرافی یدالله محبی

5 سال پیش
بیوگرافی یدالله محبی
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی یدالله محبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

یدالله محبی (زاده ۱۸ آذر ۱۳۷۲ در کرمانشاه) کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است.

زندگینامه یدالله محبی

بیوگرافی یدالله محبی

فعالیت ورزشی

او برنده مدال طلا قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دهلی نو در وزن ۱۲۵ کیلوگرم شده‌است.

محبی توانست با شکست کمیل قاسمی به عنوان نفر اول انتخابی تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس شود.

وی در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۹ در وزن ۱۲۵ کیلوگرم قهرمان آسیا شد.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷

محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد داویت مودزماناشویلی گرجستانی الاصل گذشت و در دور بعد نیز با نتیجهٔ ۶ بر ۲ مقابل آلن زاسایف، از اوکراین به پیروزی رسید، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب نیک گویازدوفسکی از آمریکا شد که با توجه به شکست حریف آمریکایی در دور بعد مقابل طاها آکگل قهرمان المپیک و جهان از ترکیه، محبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

قهرمانی آسیا

یدالله محبی پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود در مرحله مقدماتی، در دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلو گرم، ۲ بر یک ژی وی دنگ چینی را شکست داد صاحب آخرین مدال طلای کاروان کشتی آزاد کشورمان شد.
تیم کشتی آزاد ایران با کسب ۷ مدال طلای رضا یزدانی، بهمن تیموری، رضا اطری، بهنام احسان پور، کامران قاسمپور، علیرضا کریمی و یدالله محبی و ۳ مدال برنز پیمان بیابانی یونس امامی و محمد نخودی، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آیاندا پاتوسی

عموهایم مرا ساختند

این کشتی‌گیر ٢٣ساله که دو سال است به عضویت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان درآمده، موفقیت‌هایش را مدیون خانواده کشتی‌دوست خود می‌داند: «مشوق اصلی من در این راه پدرم بود. بعد از آن عموهایم خیلی برايم زحمت کشیدند. آنها من‌را ساختند که به اینجا رسیدم. برادرم ارشک هم ٢١ساله است و او هم در کشتی پهلوانی فعالیت می‌کند. برای ارشک هم خیلی زحمت کشیدند.

ارشک هم قهرمان مسابقات انتخابی شد و قرار است او هم به مسابقات جهانی پهلوانی اعزام شود. از زحمات آقای خادم، رئیس فدراسیون کشتی هم واقعا باید سپاسگزاری کرد. ٢٤ساعته برای فدراسیون کشتی کار می‌کنند. او با وجود اینکه الان مربی نیست، در تمرینات ما حاضر می‌شود و کنار تشک می‌ایستد تا کشتی‌گرفتن ما را ببیند».

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یدالله محبی
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه