بیوگرافی میثم نصیری

5 سال پیش
بیوگرافی میثم نصیری
4.6/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی میثم نصیری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میثم نصیری کشتی‌گیر آزادکار ایرانی در وزن ۶۵ کیلوگرم است.

زندگینامه میثم نصیری

بیوگرافی میثم نصیری

فعالیت ورزشی

او نماینده ایران در المپیک ۲۰۱۶ بود. او اولین کشتی‌گیر استان زنجان در رقابت‌های المپیک بود. او در مسابقات المپیک در اولین دیدار شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

المپیک ۲۰۱۶ ریو
نصیری در اولین کشتی خود به مصاف بوریسلاو نوواچکوف رفت که مقابل این حریف بلغارستانی با نتیجه ۱۰-۷ شکست خورد. این حریف کشتی گیر بلغارستانی در کشتی بعدی خود مقابل فرانکلین گومز از پورتوریکو با نتیجه ۷-۴ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷

نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر عبدالرحمان ابراهیم از قطر را شکست داد. وی در دور بعد در یک کشتی نزدیک مقابل آلن گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و با توجه به باخت این کشتی گیر روس، نصیری هم از مسابقات حذف شد.

کناره گیری از تیم ملی

میثم نصیری دارنده مدال‌های طلا و برنز آسیا که سابقه چند سال حضور در تیم ملی و پوشیدن دوبنده تیم ملی در رویدادهایی همچون المپیک ۲۰۱۶، رقابت‌های جهانی پاریس ۲۰۱۷ ، دو رویداد قهرمانی آسیا، ۳ رویداد جام جهانی کشتی آزاد و تورنمنت‌های متعدد بین‌المللی را دارد در گفتگو با ایسنا، با اعلام کناره‌گیری از تیم ملی کشتی آزاد، درباره دلایل این تصمیم خود اظهار کرد: امسال شرایط به شکلی است که نمی‌توانم در تیم ملی کشتی بگیرم و شاید بعد از این نیز دیگر در تیم ملی نباشم. البته باید ببینم شرایط به چه شکلی خواهد بود آنوقت درباره آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افشین پیروانی

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران که دو سه هفته پیش برای نخستین بار در رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم تورنمنت گرجستان برای ایران به روی تشک رفت و با شکست مقابل حریف ترک از دور رقابت‌ها کنار رفت در ادامه با اشاره به حضور چند ساله خود در تیم ملی گفت: در چند سالی که در تیم ملی بودم نتوانستم خودم را با تمرینات سازگار کنم و تصمیم گرفتم فعلا در تیم ملی نباشم.برای کشتی‌گیران تیم ملی و مربیانم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنند.

من هم شرمنده‌ام در این چند سال نتوانستم با شرایط کنار بیایم و جواب زحمات کادر فنی و دیگران را بدهم. ان‌شاءالله همه چیز ختم به خیر شود.

وی خاطرنشان کرد:

شرایط روحی و بدنی‌ام مناسب نبود و نتوانستم خودم را با تمرینات پرفشار سازگار کنم و با آن‌ها کنار بیایم. به همین علت بیشتر خودم راغب بودم دیگر در تیم ملی نباشم.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی او را از تیم ملی کنار گذاشته یا خود تصمیم به کناره‌گیری از تیم ملی گرفته است، گفت: نمی‌دانم من را از تیم ملی خط زده اند یا نه. با دودانگه در اینباره صحبت کردم و به او گفتم می خواهم در لیگ کشتی بگیرم. چند سالی بود بخاطر حضور در تیم ملی نمی‌توانستم در لیگ کشتی بگیرم و به همین علت واقعا به لحاظ شرایط مالی مشکلات زیادی داشتم.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کشتی در وزن من در بازی های آسیایی برگزار نمی‌شود و شرایط سختی داشتم. فکر می‌کنم در این برهه از زمان و با توجه به شرایط پیش آمده بهترین تصمیم ممکن را گرفتم. امیدوارم کشتی گیران ما در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی بهترین نتایج را کسب کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استیون بیت‌آشور
افتخارات ورزشی

رقابتهای جام جهانی
قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴- لس آنجلس – آمریکا

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۶- لس آنجلس – آمریکا

قهرمانی آسیا
طلا: ۲۰۱۶ بانکوک- تایلند

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میثم نصیری
4.6/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه