بیوگرافی ایمان سلیمی

5 سال پیش
بیوگرافی ایمان سلیمی
3.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی ایمان سلیمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایمان سلیمی (زاده ۱۲ خرداد ۱۳۷۵ – کرمانشاه) بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مدافع وسط برای تیم تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند.

زندگینامه ایمان سلیمی 

بیوگرافی ایمان سلیمی

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان و تیم امید ایران بازی کرده‌است.

ایمان سلیمی در فصل ۹۷_۹۸ لیگ برتر ایران به تیم تراکتورسازی پیوست.

تشکر از هواداران در اولین بازی مهم

ایمان سلیمی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه از هواداران تشکر می کنم که امروز آمدند و حمایتمان کردند. ما روی یک صحنه اشتباه کردیم و گل خوردیم، اما سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم و گل مساوی را بزنیم.

وی افزود: شانس داشتیم که بازهم گل بزنیم و بازی را ببریم، اما بازی پایاپای پیش رفت.
مدافع تراکتورسازی در رابطه با اینکه در این مسابقه هم مثل بازی با ذوب آهن تراکتورسازی گل خورده را جبران کرد، بیان داشت: شرایط برای ما بعد از اینکه گل خوردیم، سخت شد. تنها چیزی که نیاز داشتیم این بود که تمرکزمان را حفظ کنیم. خدا را شکر توانستیم این کار را انجام دهیم و به گل برسیم.

سلیمی در پایان درباره جو ورزشگاه گفت: جو خیلی خوب بود. من از تک تک هواداران تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند.

عاشق تراکتور

ایمان سلیمی مدافع تیم تراکتورسازی درخصوص وضعیت تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و با نتایج چند وقت اخیر توانستیم به کورس قهرمانی اضافه شده و به صدر جدول برسیم و امیدوارم با ادامه این روند در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را در اختیار داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابی فاولر

سلیمی همچنین درباره بازی با پدیده گفت: جا دارد به آقای گل‌محمدی و تیم خوبش تبریک بگویم چرا که بازی خیلی خوبی مقابل ما انجام دادند و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. ما برای بسته نگه داشتن دروازه مقابل پدیده خیلی تلاش کردیم و خدا را شکر موفق شدیم.

مدافع با اخلاق تیم تراکتور در ادامه راجع به پیروزی این تیم در ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: ما در خانه خودمان نباید به تیمی امتیاز بدهیم، چه رقیب نزدیکمان باشد چه تیم پایین جدولی باشد. هواداران خیلی در این مدت به کمک ما آمدند و خوشحالم که آنها را راضی به خانه می‌فرستیم.

وی درباره صدرنشینی چند ساعته تراکتورسازی هم گفت:

در این مقطع به صدرنشینی فکر نمی‌کنیم چرا که فاصله

تیم‌ها نزدیک است و با یک نتیجه ممکن است یک تیم

چند پله بالا برود یا پایین بیاید و مهم رتبه‌ای است که

در پایان فصل داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای در خور هواداران کسب کنیم.

او در پایان هم اظهار داشت:

من تمرکز زیادی روی هر بازی می‌گذارم و تمرینات زیادی انجام می‌دهم که در زمین حرکت اضافی نداشته باشم و با یک تصمیم اشتباه باعث نشوم تیمم متضرر شود. دوست ندارم به دلیل کارت گرفتن و محرومیت من باشگاهم متضرر شود و برای همین تا به حال در ۲ فصل اخیر کارتی نگرفته‌ام.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه به خاطر کارت نگرفتن به او لقب فلیپ لام داده‌اند گفت: به من لقب فلیپ لام نداده‌اند و خواهش می‌کنم من را با او مقایسه نکنید چرا که لام یک اسطوره است و از بزرگان فوتبال دنیاست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی امینی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایمان سلیمی
3.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه