بیوگرافی کریستین آبیاتی

5 سال پیش
بیوگرافی کریستین آبیاتی
Rate this post

بیوگرافی کریستین آبیاتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستین آبیاتی (به ایتالیایی: Christian Abbiati) (زاده ۸ ژوئیه ۱۹۷۷ در آبیاتگراسو، میلان) دروازه‌بان سابق فوتبال ایتالیایی است.

زندگینامه کریستین آبیاتی

بیوگرافی کریستین آبیاتی

فعالیت ورزشی

کریستین آبیاتی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این دروازه بان پس از بازی طی مصاحبه ای احساسی درباره وداع خود با مستطیل سبز جملاتی را به زبان آورد که در ادامه به نقل از فوتبال ایتالیا آن ها را می خوانید.

یقینا انتظار نداشتم که خداحافظی ام این گونه رقم بخورد. هواداران پشتم بودند و این واقعا خوب بود. یک لحظه ترسیدم که آن ها بدون این که به من اجازه خداحافظی کردن بدهند ورزشگاه را ترک کنند اما آن ها ایستادند. من از آن ها خیلی ممنونم. به دلیل این که مدت زیادی از سطوح بالا فاصله داشتیم، این تصمیم را اتخاذ کردم. شاید از مقایسه حال با گذشته اشتباه می کنم ولی به گمانم این زمان درستی برای توقف بود.

آبیاتی که ۱۵ سال پیراهن میلان را بر تن کرد، ادامه داد:

اگر نگاهی به این مسئله داشته باشیم، می بینیم که ما امتیازات زیادی را برابر تیم های کوچک تری که در جدول از ما پایین تر بودند از دست دادیم و زمانی که باید به رتبات بالا می رسیدیم، نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. اینک به سوی عشق بزرگ دیگرم می روم: موتور سواری.

پیراهن میلان مهم است نه بازیکن تیم

کریستین آبیاتی، دروازه‌بان و کاپیتان پیشین میلان در خصوص وضعیت بد میلان در سال گذشته اظهار داشت: نام بازیکنان پشت پیراهن مهم نیست بلکه این لوگوی باشگاه جلوی پیراهن است که اهمیت دارد. سال گذشته بسیاری از بازیکنان میلان باعث بروز مشکلاتی می‌شدند و رفتار آنها حرفه‌ای نبود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا خستروم

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه با فروش برخی از این بازیکنان که رفتار نامناسبی داشتند، خوب عمل کرد. من فصل گذشته چندان بازی نکردم اما همیشه سخت تمرین می‌کردم و به تصمیمات مربیان احترام می‌گذاشتم اما هرکسی این کار را انجام نمی‌داد.

کاپیتان پیشین میلان افزود: سال گذشته بازیکنانی که کم‌تر بازی می‌کردند، خوب تمرین نمی‌کردند و یا در رختکن دعوا درست می‌کردند. این برای تیم خوب نیست. من این چیزها را برای مدت زیادی در میلان ندیده بودم و خوشحالم که مدیریت باشگاه سریعا شرایط را درست کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستین آبیاتی 
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه