بیوگرافی جانلوکا زامبروتا

5 سال پیش
بیوگرافی جانلوکا زامبروتا
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی جانلوکا زامبروتا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جانلوکا زامبروتا (به ایتالیایی: Gianluca Zambrotta) (زاده ۱۹ فوریه ۱۹۷۷ در کومو، مدافع یارکوب بازنشسته ایتالیایی است که در پایان فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ با پیراهن میلان از فوتبال خداحافظی کرد.

زندگینامه جانلوکا زامبروتا

بیوگرافی جانلوکا زامبروتا

فعالیت ورزشی

تمجید از میلان گتوزو

جانلوکا زامبروتا، بازیکن سابق باشگاه میلان، که همراه با گتوزو از فوتبال خداحافظی کرد، باور دارد رینو به خاطر داشتن دو فاکتور مهم، تیمش را به این نقطه رسانده است. او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفته است:

می توانم به دو مشخصه بزرگ او اشاره کنم. داشتن مهارت های تاکتیکی که به تیم منتقل کرده و دیگری توانایی گرفتن بهترین بازی ها از بازیکنان. پیشرفت باکایوکو واقعا تحسین برانگیز بوده است. بازگشت بیلیا هم یک راه حل فوق العاده برای گتوزو است. همچنین در دفاع با آرامش دوناروما و استحکام زوج رومانیولی-موساکیو، می توان بهتر شدن را به چشم دید.

همچنین از نحوه به کارگیری سوسو و چالهان اوعلو خوشم می آید. گتوزو بهترین راه را انتخاب کرده است. او همیشه تیم قدرتمندی به زمین می فرستد که هرکس بازی کند، در دفاع به تیم کمک می کند. خرید پیونتک هم عالی بود.

منفور یوونتوسی ها

کالچوپولی، آن رسوایی بزرگ از راه رسید. بیانکونری به سری بی سقوط کرد و بازیکنان این تیم ساز جدایی زدند. زامبروتا هم از بازیکنانی بود که درخواست جدایی داد. البته خود این بازیکن ادعا می کند یوونتوس برای افزایش بودجه، او را فروخته و وی هیچوقت درخواست خروج نداده است. با این وجود هنوز هم که هنوز است، یوونتوسی ها او را نبخشیده اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی شیری شوریجه
تقلب در قرعه کشیی

پس از آنکه مشخص شد بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفته است و برای رئال مادرید قرعه آسانی افتاده و باید برابر ولفسبورگ قرار بگیرد، رسانه های کاتالان به ادعای تقلب در قرعه کشی دامن زدند.

جان لوکا زامبروتا در پاسخ به ادعاهای روزنامه اسپورت کاتالان گفت:می توانم سوگند بخورم که هیچ گونه تقلبی در انتخاب توپ های قرعه کشی که نام تیم ها در آن است، صورت نگرفته است. البته من مطمئن نیستم که رئال مادرید مقابل ولفسبورگ به پیروزی برسد.

وی افزود:دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکو بسیار سخت است.

تیم بارسلونا در شرایط کنونی بهترین تیم جهان است اما کار سختی را مقابل اتلتیکو پیش رو دارد.

بازیکن سابق بارسلونا در پایان گفت: مسی و همبازی هایش می خواهند در تمام بازی ها به پیروزی برسند و این کار آسانی نیست. اما اعتقاد دارم که توانایی آن را دارند.

 

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جانلوکا زامبروتا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه