بیوگرافی مائورو کامورانزی

5 سال پیش
بیوگرافی مائورو کامورانزی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مائورو کامورانزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مائورو گرمان کامورانِزی (به اسپانیایی: Mauro Germán Camoranesi) (زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۷۶) بازیکن فوتبال پیشین آرژانتینی-ایتالیایی است.

زندگینامه مائورو کامورانزی

بیوگرافی مائورو کامورانزی

فعالیت ورزشی

او در در شهر بوئنوس آیرس در آرژانتین به دنیا آمد ولی اکنون ملّیت ایتالیایی دارد.

مائورو کامورانزی در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۰ در سری آ ایتالیا در باشگاه یوونتوس در پست هافبک بازی می‌کرد. مائورو در سانتر و پا به پا کردن توپ مهارت زیادی دارد. کامورانزی در تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز توپ می‌زد و در قهرمانی ایتالیا در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ در این تیم حضور داشت.

مائورو ژرمن کامورانزی هافبک بیانکونری ها در ۴ اکتبر ۱۹۷۶ در تاندیل ارژانتین به دنیا امد، کشوری که پدرانش در ان زندگی می کردند. در کنار پدر و مادر و خواهرش بزرگ شد و بعد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند زیبا است.

او لذت واقعی را زمانی که موسیقی گوش می دهد تجربه می کند. گوش دادن به موسیقی جزیی از برنامه های روزانه این بازیکن مطرح به شمار می رود و البته جزیی مهم و ویژه . فراموش نکنیم که راک و الترونیک و موسیقی های از این قبیل را بسیار می پسندد. قطعه های سنگین از دیگر علاقه های مائورو است. در خصوص او می گویند او هر موسیقی که خوب باشد را گوش می دهد اما تنها قطعه هایی ویژه را می پسندد.

او عاشق بزرگ سینما نیست اما بازی رابرت ده نیرو را دوست دارد و وی هنرپیشه مورد علاقه وی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد مجیدی
خوش غذا !

کامورانزی یا همان کامو یوونتوسی ها نیز مانند هم باشگاهی هایش بسیار خوش غذا است ! به نظر می رسد تمام بازیکنان بانوی پیر به غذا توجه خاصی دارند و جزئ خوش خوراک ها حساب می شوند ! وی تمام غذاهای ایتالیا را دوست دارد، اما به هر حال لازانیا و اسپاگتی برای او ویژگی دیگری دارد. مانند دیگر بیانکونری ها طرفدار مشروبات الکی نیست و در صورت نوشیدن شراب قرمز را ترجیح می دهد.

از زمانی که پسر نوجوانی بود به چهره خود بسیار توجه می کرد، در حال حاضر نیز چنین است ، اما علاقمند دنباله روی از مد روز نیست. در پوشیدن البسه سعی می کند لباس های راحت و ورزشی و اسپورت را که شیک باشند را انتخاب نماید و درعین حال رسمی. کامو عاشق کفش های ورزشی است و از این وسیله کلکسیونی زیبا و بزرگ دارد.

گلف

بازی و ورزش گلف را از ۲ سال پیش اغاز کرد و در حال حاضر یک گلف باز نیمه حرفه ای به شمار می رود، در طول روز در صورت امکان تنیس بازی می کند. یکی از طرفداران مسابقات فرمول یک و موتو جی پی است و این رقابت ها را از طریق تلویزیون دنبال می کند. دیدن مسبقات راگبی نیز برای این مهره قدرتمند دوست داشتنی است. یان پولتر یکی از گلف بازان مطرح جهان ورزش ، ورزشکار مورد علاقه کامو است.

فوتبال او از سن ۹ سالگی و باشگاه جورج نیوبری اغاز شد.

از همان ابتدا یک هافبک بود ، اما یک هافبک عجیب و پر انرژی که توجهات را جلب می کرد. اولین اسکودتو در سال ۲۰۰۲ -۲۰۰۳ همراه یوونتوس و راه یابی به فینال لیگ قهرمانان بهترین و زیباترین خاطره بیانکونری اش است. او دوری از بانوی پیر و تورینو را دوست ندارد و می گوید تا پایان در کنار یووه خوشبخت خواهم بود. قهرمانی در جام جهانی نیز زیبا ترین پیروزی همراه اتزوری های ایتالیا است. مائورو ارزوی دارد یک بار همراه یوونتوس جام قهرمانی اروپایی را کسب نماید و علاقند است خواسته هواداران را انجام دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مائوریسیو پوچتینو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مائورو کامورانزی

5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه