بیوگرافی آنتونیو دی ناتاله

5 سال پیش
بیوگرافی آنتونیو دی ناتاله
1/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی آنتونیو دی ناتاله به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنتونیو دی ناتاله (به ایتالیایی: Antonio Di Natale) (زاده ۱۳ اکتبر ۱۹۷۷ در ناپل) بازیکن فوتبال ایتالیایی است.

زندگینامه آنتونیو دی ناتاله

بیوگرافی آنتونیو دی ناتاله

فعالیت ورزشی

او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ در سری آ به عنوان مهاجم و کاپیتان در تیم اودینزه بازی می‌کرد.

او بیشتر شهرتش را بخاطر سرعت و بازی آفرینی و همچنین تعداد گل‌های زیادش دارد.

او از سال ۲۰۰۲ به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شد و تا سال ۲۰۱۲ در این تیم بازی کرد.

تبدیل شدن به اسطوره
دی ناتاله اسطوره اودینزه می‌باشد این بازیکن بارها با پیشنهادهای اغواکننده آندرا آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس روبه‌رو شد اما هربار پیشنهاد یوونتوس را رد کرد و در اودینزه ماند و اسطوره این باشگاه شد. شماره ده باشگاه اودینزه به پاس خدمات این بازیکن برای همیشه بایگانی شد. دی ناتاله برای همیشه محبوب هواداران اودینزه خواهد ماند.

خداحافظی

۱۵ می ۲۰۱۶ در استادیوم فریولی آخرین بازی آنتونیو دی ناتاله پس از ۴۳۸ بازی و ۲۲۶ گل برای تیم اودینزه بود. شاهزاده کالچو تیم محبوبش را ترک می کرد، آخرین دیدار در برابر کارپی برگزار شد.

در آخرین دیدار، دی ناتاله کل نیمه اول را روی نیمکن نشست، جایی که هوادارن تابلوهایی با عکس های شماره ۱۰ محبوب خود در دست داشتند و نامش را فریاد می زدند، دی ناتاله در دقیقه ۷۸ بازی وارد زمین شد، بلافاصله پس از ورودش برای اودینزه پنالتی گرفته شد، او پشت توپ ایستاد و ۲۲۷ امین گل خود را با مهارت هرچه تمام تر وارد دروازه کارپی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوران تیلیه
پایان فصل و نوبت خداحافظی

وقتی فصل ۱۶-۲۰۱۵ در ایتالیا به پایان رسید ما شاهد اتمام دوران حرفه ای یکی از بهترین مهاجمان تاریخ ایتالیا در اودینزه بودیم. این اتفاق با کوله باری از رکورد و افتخار برای دی ناتاله رخ داد، رکورد هایی که به نظر نمی رسد در آینده ای نزدیک در تیم سیاه و سفید شمال ایتالیا شکسته شود.

پس از فصلی که در آن دی ناتاله تنها یک بار دروازه حریف را در ۲۲ مسابقه خود باز کرد، در حالی او پس از ۱۲ فصل باشگاه را ترک می کند که بهترین گل زن تاریخ تیم و ششمین گل زن تاریخ سری آ به حساب می آید.

وقتی سال های آینده داستان سری آ بازگو شود و در مورد بهترین بازیکنان قرن بیست و یکم در کتاب ها نقل قول شود، قطعا مردی که در تمام طول دوران حرفه ای خود پایبند خانواده بود، با هم تیمی هایش مانند برادر رفتار می کرد و در باشگاهش همه او را می پرستیدند، بین آن داستان ها جایی ویژه خواهد داشت.

دی ناتاله را در اودینزه به عنوان “شاهزاده” می شناسند، مرد سخت کوشی که با لبخند و سخنان زیبا برای همیشه در قلب طرفدران اودینزه و ایتالیا جایی برای خود پیدا کرده است. دی ناتاله شاید برای تیم دیگری به میدان برود اما قلبش همیشه سیاه و سفید باقی خواهد ماند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنتونیو دی ناتاله
1/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه