بیوگرافی فابیو کوالیارلا

5 سال پیش
بیوگرافی فابیو کوالیارلا
4.9/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی فابیو کوالیارلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فابیو کوالیارلا (به ایتالیایی: Fabio Quagliarella) بازیکن فوتبال و اهل ایتالیا است که از سال ۲۰۰۷ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در ۲۸ بازی ملی حضور داشته‌است .

زندگینامه فابیو کوالیارلا

بیوگرافی فابیو کوالیارلا

فعالیت ورزشی

او پس از ۹ سال در سال۲۰۱۹ دربازی مقابل فنلاند به بازیهای ملی بازگشت. او در بازی‌های ملی‌اش ۱۱ گل به ثمر رساند. کوالیارلا و باتیستوتا مشترکا صاحب رکورد گلزنی در ۱۱ بازی متوالی سری آ هستند.

وی با سی و شش سال سن، مسن ترین گلزن تاریخ تیم ملی ایتالیا می باشد.

مسن ترین گلزن تاریخ تیم ملی ایتالیا

فابیو کوالیارلا، مهاجم ۳۶ ساله سمپدوریا و تیم ملی ایتالیا که هفته گذشته پس از ۳۰۴۸ روز دوباره پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد، امشب موفق شد تا برای آتزوری گلزنی کند.

فابیو کوالیارلا که در دیدار برابر لیختن اشتاین از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد، با ۳۶ سال و ۵۴ روز سن به مسن ترین گلزن تاریخ تیم ملی ایتالیا تبدیل شد. پیش تر این رکورد در اختیار کریستین پانوچی بود که در یورو ۲۰۰۸ برابر رومانی موفق به گلزنی شد و او در آن زمان، ۳۵ سال و دو ماه سن داشت. همچنین کوالیارلا برای نخستین بار از سال ۲۰۱۰ است که در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا قرار گرفته است. آخرین بار، کوالیارلا در ژوئن ۲۰۱۰ در دیداری دوستانه برابر سوئیس در ترکیب اصلی آتزوری قرار گرفته بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فابیو کوالیارلا
4.9/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه