بیوگرافی کریشتوف پیانتک

5 سال پیش
بیوگرافی کریشتوف پیانتک
Rate this post

بیوگرافی کریشتوف پیانتک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کشیشتف پیونتک زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۵ بازیکن فوتبال اهل لهستان است.

 زندگینامه کریشتوف پیانتک

بیوگرافی کریشتوف پیانتک

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به جنوآ و میلان اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال لهستان بازی کرده‌است.

دوران باشگاهی

میلان

در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۹، میلان اعلام کرد که پیونتک را تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ به خدمت گرفته‌است.

مبلغ این انتقال ۳۵ میلیون یورو گزارش شد.

او به عنوان جایگزین گونسالو ایگواین که این باشگاه را به مقصد چلسی ترک کرد، جذب شد و شمارهٔ پیراهن ۱۹ به وی داده شد.

بازیکن جدید میلان

کریشتوف پیانتک، بازیکن جدید میلان گفته که آماده زاده شده است.

این مهاجم اخیرا با مبلغ ۳۵ میلیون یورو از جنوا به میلان پیوسته است. او می‌گوید: «این قدم دیگری در دوران ورزشی من است. امیدوارم بتوانم با پاتریک کوترونه عالی کار کنم. ما می‌خواهیم با هم گل‌های بسیاری بزنیم و امیدوارم که اوضاع برای ما عالی پیش برود. من می‌توانم در کنار یک مهاجم دیگر بازی کنم.

من از بدو تولد آماده بوده‌ام. حالا هم آماده هستم و هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم تا میلان را به لیگ قهرمانان برگردانیم. من برای میلان خواهم جنگید.

در دوران کودکی طرفدار میلان بودم و رویایم بازی در این تیم بوده است. صرف نشستن کنار اسطوره‌هایی مانند مالدینی و لئوناردو افتخار بزرگی است.»

محبوب ترین بازیکن لهستانی

کریشتوف پیانتک، مهاجم سابق جنوا که چند صباحی است به آث میلان پیوسته و در همین مدت کوتاه به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده را باید پدیده جدید فوتبال لهستان و آث میلان دانست. درحالیکه میلان امروز در دربی بزرگ شهر به مصاف اینتر می‌رود هواداران این تیم بیش از هر کس دیگری به این مهاجم گلزن لهستانی امید بسته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینفرد شفر

این فوتبال‌نویس لهستانی درباره پیانتک گفت:” پیانتک در لهستان محبوب‌ترین فوبتالیست است و مردم بیشتر از هر کس دیگری بازی‌ها و اخبار او را دنبال می‌کنند. او از نظر محبوبیت حتی از لواندوفسکی هم جلو زده. بازی‌های آث میلان در لهستان پربیننده‌ترین بازی‌ها هستند. او برای ما هم پدیده بود، یک پدیده عجیب و غافلگیرکننده. در لهستان هیچکس فکر نمی‌کرد کار پیانتک اینقدر خوب باشد”.

دومانووسکی که یکی از فوتبال‌نویس‌های مشهور کشورش لهستان است در ادامه گفت:” البته میلان در لهستان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های خارجی بود. در دهه ۹۰ یک نسل با دیدن میلان بی‌نظیر آن سالها بزرگ شده. حالا در لهستان همه فکر می‌کنند پیانتک می‌تواند به اوج‌گیری دوباره میلان کمک کند. شادی‌های بعد از گل او در لهستان به یک نماد تبدیل شده و هر جا می‌روید مردم را در حال صحبت کردن درباره او می‌بینید”.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریشتوف پیانتک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه