بیوگرافی کوین پرینس بواتنگ

5 سال پیش
بیوگرافی کوین پرینس بواتنگ
Rate this post

بیوگرافی کوین پرینس بواتنگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوین پرینس بواتنگ (انگلیسی: Kevin-Prince Boateng؛ زادهٔ ۶ مارس ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل آلمان غربی اسو او پدری غنایی و مادری آلمانی دارد.

زندگینامه کوین پرینس بواتنگ

بیوگرافی کوین پرینس بواتنگ

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به هرتابرلین، تاتنهام، بورسیا دورتموند، پورتس‌موث، میلان، شالکه، لاس پالماس،اینتراخت فرانکفورت، ساسوئولو، و بارسلونا(قرضی) نام برد.

وی همچنین ۱۵ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال غنا انجام داده‌است.

او و برادرش ژرومه در جام جهانی در دو تیم مختلف آلمان و غنا حضور داشتند.

وی و ملیسا ستا در سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کردند.

شعارهای نژادپرستانه

میشل پلاتینی در مورد ترک زمین توسط «کوین پرینس بواتنگ» پس از اینکه دشنام‌هایی به وی داده شد، اظهار داشت: واکنش کوین فوق‌العاده بود. از واکنش او خیلی خوشم آمد. گوشی تلفن را برداشتم و به همین خاطر به آ. ث‌میلانی‌ها و بواتنگ تبریک گفتم.
در جریان دیدار دوستانه آ. ث‌میلان با یک تیم دسته چهارمی، برخی از هواداران علیه هافبک غنایی و دیگر بازیکنان «تیره پوست» دشنام داده و «حرکاتی شبیه به میمون» درآوردند.

لژیونر روسونری‌ها هم با مشاهده این رفتار زشت، در دقیقه ۲۶ بازی را قطع کرد، توپ را محکم به سمت تماشاگرانی که چنین حرکاتی داشتند، شوت کرد و زمین بازی را ترک کرد. پس از او دیگر بازیکنان میلان نیز از زمین خارج شدند و بازی نیمه کاره رها شد.

پس از این واقعه، سپ بلاتر رئیس فدارسیون جهانی دشنام‌های نژادپرستانه و رفتار هواداران را مورد انتقاد قرارداد، اما از این که بواتنگ چنین واکنشی نشان داده نیز انتقاد کرد. در مقابل، پلاتینی رفتار این بازیکن و اعضای روسونری را مورد ستایش قرارداد. پلاتینی حتی گفت به داوران این قدرت داده شود در صورتی که هواداران در خلال بازی، بارها علیه بازیکنان تیره پوست شعار نژادپرستانه بدهند، ابتدا به مدت یک دقیقه بازی را متوقف کرده و در صورت تکرار حتی بازی را قطع کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیرحسین اصلانیان
 عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین پرینس بواتنگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه