بیوگرافی ایگناتزیو آباته

5 سال پیش
بیوگرافی ایگناتزیو آباته
Rate this post

بیوگرافی ایگناتزیو آباته به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایگناتزیو آباته (به ایتالیایی: Igzanio Abate) (زاده ۱۲ نوامبر ۱۹۸۶)، پسر دروازه‌بان سابق ایتالیا، بنیامینو آباته است.

زندگینامه ایگناتزیو آباته

بیوگرافی ایگناتزیو آباته

فعالیت ورزشی

او دفاع راست تیم آ.ث. میلان می‌باشد که از سنین ۱۱ تا ۱۹ سال در تیم اینتر میلان ایتالیا توپ می‌زد.

تعریف گتوزو از آباته

دیدن اینکه آباته به عنوان مدافع وسط هم درخشید، شگفت آور بود. باید به خاطر داشتن چنین بازیکن باهوشی که توانایی انعطاف پذیری دارند، خوش شانس باشیم. این رمز تیم ماست؛ همه آماده درخشش هستند.

حمایت آباته از گتوزو

اینیاتزیو آباته، مدافع با سابقه میلان، ضمن حمایت از جنارو گتوزو اعلام کرد هیچکس بیشتر از کرگدن، نسبت به روسونری متعصب نیست. آباته در مصاحبه با تلویزیون رسمی باشگاه، گفته است:

ارتباط گتوزو با میلان در خون او جاری‌ست. اینجا خانه‌اش است و تقدیر و سرشت باشگاه را در قلبش حفظ می کند. رینو آماده است و می داند در هر جلسه تمرینی، چگونه مشکلات را بفهمد. او تمام عناصر لازم برای داشتن کارنامه‌ای فوق العاده را در اختیار دارد. مقابل سمپدوریا نشان دادیم متحدیم. می خواستیم پیامی به بیرون ارسال کنیم که در میلانلو واقعا سختکوشی می کنیم. با جدیت و حرفه‌ای گری و داشتن سرمربی‌ای که انگار یکی از ماست. تلاش می کنیم نتیجه کسب کنیم. سپس همه چیز ممکن خواهد بود.

پیشنهاد لس آنجلس گلکسی

آباته ممکن است همبازی زلاتان ابراهیموویچ شود. این مدافع ایتالیایی تا سال ۲۰۱۹ با میلان قرارداد دارد، اما گفته می شود در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. انتقال او بیشتر شبیه انتقال ابراهیموویچ خواهد بود و این مهاجم سوئدی، در انتقال آباته، هم تیمی سابقش به گلکسی نقش خواهد داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیلا رجبی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایگناتزیو آباته
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه