بیوگرافی فابیو بورینی

5 سال پیش
بیوگرافی فابیو بورینی
Rate this post

بیوگرافی فابیو بورینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فابیو بورینی (ایتالیایی: Fabio Borini؛ زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است.

زندگینامه فابیو بورینی 

بیوگرافی فابیو بورینی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های چلسی، سوانسی سیتی، رم، لیورپول، و میلان را دارد.

بورینی سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۷ سال، زیر ۱۹ سال، زیر ۲۱ سال و تیم ملی فوتبال ایتالیا را در کارنامه دارد.

حضور در میلان

باشگاه میلان تایید کرد فابیو بورینی، پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه و آن هم در حالی که رکوردی از خود بر جای گذاشت، با عقد قراردادی قرضی و با حق خرید اجباری به مبلغ ۶ میلیون یورو، به تیم پیوسته است.

بورینی که در چند فصل اخیر در لیگ برتر برای لیورپول و ساندرلند بازی کرد، تعطیلاتش را نیمه کاره گذاشت تا با سفر به میلان، در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

او که در فرودگاه مالپنسای میلان با استقبال هواداران روسونری روبرو شد، به خبرنگاران گفت:” خوشحالم که اینجا هستم.”

بورینی فصل گذشته ۲۶ بازی در لیگ برتر انجام داد و دو گل زد اما نتوانست مانع از سقوط ساندرلند شود. گفته می شود میلان برای به خدمت گرفتن او ۶ میلیون یورو خواهد پرداخت.

بالوتلی گفت برو لیورپول !

بورینی در صحبتهایی به فورفور توو گفت:« هواداران نقش پررنگی درانتقال من به لیورپول داشتند. زمانی که من دراردوی تیم ملی ایتالیا در یورو۲۰۱۲ بودم، با بالوتلی راجع به فوتبال انگلیس صحبت کردم و او به من گفت که لیورپول پرهیجان ترین هواداران را دارد. او به من گفت که تجربه زیبایی است.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نواک جوکوویچ

بورینی ادامه داد:« بعد از آن بود که مطلع شدم که برندان راجرز به دنبال من است و زمان آنکه درخواست رسمی را دریافت کردم، می دانستم که چه بایدبکنم. من با سران رم صحبت کردم تا مذاکره را آغاز کنند و توافق از راه رسید.»

این بازیکن ۲۱ ساله درادامه به این نکته اشاره کرد که ترجیح می دهد تا به عنوان یک فوروارد بازی کند و گفت:« من یک مهاجم هستم ولی در رم در سمت راست وچپ به کار گرفته می شدم.فکر می کنم که توانایی های کافی برای برآورده ساختن خواسته های مربی تیم رادارم. من دوست دارم تا به شدت برای موفقیت تیم تلاش کنم. سعی می کنم تا آماده باشم و همیشه گزینه ای برای مربی تیمم باشم. من گلزنی را دوست دارم و امیدوارم تا بتوانم با پیراهن قرمز لیورپول به گلهای زیادی برسم.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فابیو بورینی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه