بیوگرافی آندرا برتولاچی

5 سال پیش
3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی آندرا برتولاچی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آندره‌آ برتولاچی (ایتالیایی: Andrea Bertolacci؛ زادهٔ ۱۱ ژانویهٔ ۱۹۹۱) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است که در پست هافبک برای آ.ث. میلان در سری آ بازی می‌کند.

زندگینامه آندرا برتولاچی 

بیوگرافی آندرا برتولاچی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به جنوا، آ. اس. رم و لچه اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی کرده‌است.

انتقال به میلان

هافبک میانی ۲۴ ساله و ایتالیایی باشگاه آاس رم سرانجام انتقالی فریبنده را به میلان انجام داد و اکنون از بستر لازم برای تبدیل‌شدن به یک ستاره، برخوردار شده است.

جزئیات انتقال برتولاچی

بعد از گل به خودی علنی در جریان مذاکرات با جفری کوندوگبیا و انتقال این هافبک به تیم هم‌شهری و رقیب؛ یعنی اینتر، آدریانو گالیانی به شدت بر روی جذب برتولاچی سرمایه‌گزاری کرد.

جنوا و رم مشترکاً مالک حق بازی برتولاچی بودند. پس از آن‌که وی توانست در فصل گذشته نقشی کلیدی را در مسیر ششم‌شدن جنوا در لیگ ایفا کند، رم با پرداخت ۸/۵ میلیون یورو (۶ میلیون پوند)، سهم جنوا را خرید و تماماً مالک وی شد (به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه رم و ترجمه Ben Gladwell از ESPN FC).

سپس به نقل از David Amoyal از وب‌سایت Gianluca Di Marzio،

گالیانی فرصتی را به رم هدیه کرد که این باشگاه بتواند سریعاً پول نقد به دست بیاورد:

۲۰ میلیون یورو (۱۴/۲ میلیون پوند) پول برای انتقال بازیکن.
گالیانی موقتاً با اعلام خرید برتولاچی، توجهات را از شرمندگی حاصل از ماجرای کوندوگبیا دور می‌کند.
رم به سادگی ۱۱/۵ میلیون یورو (۸/۲ میلیون پوند) سود می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلمون لنگله

این انتقال به شدت به نفع حساب بانکی برتولاچی است. وی پیش از این به نقل از Carlo Laudisa از La Gazzetta dello Sport در جنوا سالی ۶۰۰ هزار یورو (۴۳۰۹۶۲ پوند) دریافت می‌کرد. اما طبق گزارش Amoyal، میلان به او سالی ۲ میلیون یورو (۱/۴ میلیون پوند) پرداخت خواهد کرد و در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا، این مبلغ به ۳ میلیون یورو (۲/۲ میلیون پوند) خواهد رسید.

برتولاچی به وب‌سایت رسمی باشگاه میلان (ترجمه Sky Sports) گفت:

همیشه انتخاب اول‌ام آمدن به اینجا بود. گالیانی نسبت به خرید من شوق بسیاری نشان داد. من همواره به مدیر اجرایی [باشگاه میلان]، آدریانو گالیانی، گفته‌ام که می‌خواهم به این‌جا بیایم و دیدن تحقق این مسئله، احساسی فوق العاده به من می‌دهد.

گرایشات بازی برتولاچی
برتولاچی چپ‌پا، از فصل ۲۰۱۰/۱۱ سری A تا کنون ۳۱/۲% از گل‌های‌اش را با پای راست به ثمر رسانده است. اما علی رغم آن‌که استعداد شوت‌زنی بالایی دارد، در تبدیل کردن ۸۵/۱% از موقعیت‌های شوت‌زنی‌اش به گل، ناکام مانده است (به نقل از Squawka).

دقت شوت‌زنی او (۳۷/۱%) ناکافی است. طی فصل پیش، ۴۵ بازیکن در سری A، از جمله مدافع میانی فیورنتینا، گونزالو رودریگز (۷ گل)، گل‌های بیش‌تری از او (۶ گل) زدند. اگر قرار باشد که مسئولیت گل‌زنی به او سپرده شود، میلان نمی‌تواند هزینه ۲۰ میلیون یورویی برای خرید وی را توجیه کند. چنین کاری خرج بیش از حد خواهد بود.

اما آن‌چه میلان را به سوی برتولاچی کشاند، سبک بازی خلاقانه اوست. وی علاوه بر داشتن توانایی تغییر سرعت فوری و خلاقیت بسیار بالا، به نقل از Wyscout در ۷۷% از موقعیت‌های تک به تک موفق به دریبل‌زدن مدافع رو به روی‌اش شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عظیم قیچی ساز
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندرا برتولاچی
3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه