بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا

5 سال پیش
بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا
Rate this post

 بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الساندرو «بیلی» کاستاکورتا (به ایتالیایی: Alessandro “Billy” Costacurta) (زاده ۲۴ آوریل ۱۹۶۶) مدافع مستحکم باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا در دههٔ ۹۰ بود.

زندگینامه الساندرو کاستاکورتا

بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا

فعالیت ورزشی

او به همراه میلان هفت بار فاتح اسکودتو شد. در رقابت‌های اروپایی او در تمام قهرمانی‌های اخیر میلان شریک بود و همراه این تیم پنج بار بر قلهٔ اروپا ایستاد.

تیم ملی
او به همراه ایتالیا در دو جام جهانی ۹۴ و ۹۸ حاضر شد و مدال نقرهٔ مسابقات جام جهانی ۹۴ را از آن خود کرد. همچنین یکی از ارکان اصلی ایتالیا در مسابقات یورو ۹۶ بود.

مربی‌گری
بعد از بازنشستگی‌اش، در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ یکی از اعضای تیم مربی‌گری کارلو آنجلوتی بود و به عنوان دستیار فنی انجام وظیفه می‌کرد. در پایان فصل پیشنهاد مربی‌گری باشگاه پیسا را بخاطر ماندن در میلان و نگهداری از پسرش رد کرد. در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۰۸، به عنوان سرمربی باشگاه مانتووا انتخاب شد. دوران مربی‌گری او در تیم مانووتا که یکی از کاندیدای صعود به سری آ بود، موفقیت‌آمیز نبود و او تنها توانست تیمش را در سری بی حفظ کند.

تعریف از رونالدو

قدیمی تر های فوتبال به یاد می آورند که خط دفاعی آث میلان بزرگ دهه ۹۰ با ۳ بازیکن قدرتمند در اروپا آقایی می کرد. مالدینی، باره سی ، و الساندرو کاستاکورتا، حالا بیلی کاستاکورتا که در طول دوران ۲۲ سال فوتبالش مقابل مهاجمان نامداری بازی کرده بود، در خصوص سخت ترین آنها به خبرنگار اسکای ایتالیا گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هدر میتس

وی می گوید:

سخت ترین مهاجمی که در برابرش قرار گرفته ام؟ به عنوان بازیکن سخت ترین رقیبم رونالدو نازاریو بود. اگر از مالدینی، کاناوارو و نستا هم بپرسید جوابی مشابه دریافت خواهید کرد. رونالدو بیش از حد سریع، تکنیکی و ماهر بود. او از مارادونا، کریستیانو رونالدو و مسی نیز بهتر بود. او هر مدافعی را کلافه می کرد بعد ها من دیدم در اسپانیا نیز با پویول که مدافعی بزرگی بود همین کار را کرد. اما در دوران ما وزن کمتری داشت و چابک تر بود. سرعت پای او سرسام آور بود

زندگی شخصی
کاستاکورتا با بانوی زیبایی سابق ایتالیا مارتینا کولومباری ازدواج کرده و پسری به نام آکیله دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه