بیوگرافی میگل ولوسو

5 سال پیش
بیوگرافی میگل ولوسو
Rate this post

بیوگرافی میگل ولوسو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میگل لوییس پینتو ولوسو (پرتغالی: Miguel Luís Pinto Veloso؛ زادهٔ ۱۱ مهٔ ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است.

زندگینامه میگل ولوسو 

بیوگرافی میگل ولوسو

فعالیت ورزشی

وی برای تیم ملی فوتبال پرتغال ۵۶ بازی انجام داده و ۳ گل به ثمر رسانده‌است.

پست تخصصی این بازیکن نیز، هافبک است.

بازیکن سابق جنوا اعلام کرد که در پی شرایط سیاسی حاکم بر کشور اوکراین، می خواهد از لیگ فوتبال این کشور جدا شود. وی در مصاحبه با توتومرکاتو وب گفت:” من به باشگاه دیناموکیف اعلام کرده ام که قصد جدایی از این باشگاه را دارم اما این طور نیست که همه چیز به من بستگی داشته باشد. باید دید که مدیر دیناموکیف چه نظری خواهد داشت.”

وی افزود:”خیلی دوست دارم به فیورنتینا ملحق شوم. ترکیب بی نظیری دارند اما باشگاه های دیگری هم هستند که به خرید من علاقمند هستند. همه می دانند که من چه می خواهم و امیدوارم که خواسته ام محقق شود.”

حضور در جنوا

میگل ولوسو هافبک ۲۹ ساله پرتغالی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد از دیناموکیف راهی سری آ و تیم جنوا شده است. تیم های میلان و فیورنتینا در گذشته علاقه مند به جذب این بازیکن با تجربه بودند اما در نهایت او با قرار دادی آزاد راهی جنوا شد.

با تایید باشگاه جنوا، میگل ولوسو از ۱۹ اکتبر (امروز) قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا رسانده است. این سومین بار است که ولوسو به باشگاه جنوا می پیوندد. او ابتدا در سال ۲۰۱۰ از اسپورتینگ لیسبون راهی جنوا شد؛ پس از دو سال ایتالیا را ترک کرد و ۴ فصل در پیراهن دیناموکیف به میدان رفت اما در تابستان ۲۰۱۶ دوباره به جنوا برگشت و قراردادی دو ساله با این باشگاه به امضا رساند. شش ماه پیش قرارداد او با جنوا به پایان رسید و به عنوان بازیکنان آزاد به دنبال باشگاه جدیدی بود اما سرانجام با بازگشت ایوان یوریچ به جنوا، ولوسو نیز تصمیم گرفت قرارداد جدیدی با روسوبلو به امضا برساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلاد سرلک
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میگل ولوسو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه