بیوگرافی برونو آلوز

5 سال پیش
بیوگرافی برونو آلوز
Rate this post

بیوگرافی برونو آلوز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

برونو ادواردو رگوفه آلوز (پرتغالی: Bruno Eduardo Regufe Alves؛ زادهٔ ۲۷ نوامبر ۱۹۸۱) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است.

زندگینامه برونو آلوز 

بیوگرافی برونو آلوز

فعالیت ورزشی

وی برای تیم ملی پرتغال ۹۶ بازی انجام داده و ۱۱ گل به ثمر رسانده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دفاع است.

برونو آلوس، مدافع باتجربه پرتغال، بار دیگر در فهرست نهایی کشورش برای جام جهانی قرار گرفته است.

او که بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ برای فنرباغچه ترکیه بازی می کرد و هم اکنون در عضویت گلاسکو رنجرز قرار دارد، در مورد فضای تمرینات پرتغال به آبولا گفت:« همه چیز خوب پیش می رود و فقط جای رونالدو خالی است. حضور او در تمرینات به سایر بازیکنان نیز انگیزه بیشتری می دهد. رونالدو با خودش به تمرینات شور و حال مضاعفی می آورد. پیوسته با او در ارتباطم و به وی گفتم که آرزو می کنم با رئال قهرمان اروپا شود. یک رونالدوی با روحیه، به ما کمک فراوانی خواهد کرد.»

تعریف از تیم ملی ایران

آلوس افزود:« این سومین حضور من در جام جهانی است و مثل همیشه تمام توانم را در زمین خواهم گذاشت. ما در گروه ساده ای قرار نداریم و هدف اولیه ما صعود از گروه است.

در جام جهانی بهترین بازیکنان و بهترین تیم ها حضور دارند و رقیب آسان وجود ندارد. در مورد اسپانیا که نیاز به صحبت نیست. مراکش نیز بهترین تیم آفریقاست و ایران هم بهترین تیم آسیا. مطمئنم که مراکش و ایران حریفان دشواری برای مان خواهند بود و البته ایمان دارم که تورنمنت خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد بنا

حضور در پارما بعد از جام جهانی

پارما که دوباره به سری آ بازگشته است، در ادامه فعالیت های نقل و انتقالاتی خود با برونو آلوز باتجربه برای تقویت خط دفاع خود به توافق رسید و وی به زودی برای عقد قرارداد با پارما راهی ایتالیا می شود. برونو آلوز دو سال پیش برای کالیاری به میدان می رفت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برونو آلوز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه