بیوگرافی ژوزه فونته

5 سال پیش
بیوگرافی ژوزه فونته
Rate this post

بیوگرافی ژوزه فونته به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ژوزه میگل دا روشا فونت (پرتغالی: José Miguel da Rocha Fonte؛ زادهٔ ۲۲ دسامبر ۱۹۸۳) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است.

زندگینامه ژوزه فونته

بیوگرافی ژوزه فونته

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ویتوریا ستوبال، بنفیکا، پاسوس ده فریرا، کریستال پالاس، ساوت‌همپتون، وستهام یونایتد، دالیان ییفانگ و لیل اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال پرتغال بازی کرده‌است.

مانند رونالدو

تمرینات پرتغال برای رویاروی با بلژیک تنها در یک نوبت صبح برگذار شد و ٢٢ بازیکن حاضر در اردو به علت تعطیلی رسمی کشور پرتغال، بعداز ظهر را در کنار خانواده های خود خواهد بود، تا آماده سفر به بلژیک برای مقابله با این تیم در روز شنبه شوند.

ژوزه فونته به نمایندگی از بازیکنان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات و نگرانی های آنها از خط دفاع پرتغال پاسخ داد.

*آمادگی بدنی:

مثل رونالدو که با وجود ٣٣ سال سن مانند جوان ٢٣ ساله شاداب است، من هم به ٣٤ سال سن خود اهمیتی نمی دهم، سن تنها یک عدد است. من از آمادگی خوبی برخوردار هستم، این فصل ١٧ یا ١٨ بار به زمین رفتم و بعد از چهار ماه دوری از مسابقه (به علت مصدومیت)، با تمام قوا برگشتم و احساس میکنم در شرایط خوبی قرار دارم.

*خط دفاع پرتغال در روسیه: در سه چهار بازی آخر گل هایی دریافت کردیم که برای تیم عجیب بود. بارها در این مورد صحبت شده و تمرینات مشخصی را برای بهبود این مسئله انجام دادیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جونیور براندائو
*احتمال ثابت بازی کردن روبن دیاز:

این به نظر مربیان بستگی داره، روبن بازیکن جوانی است به واسطه بازی کردن در بنفیکا تجربیات ارزشمندی کسب کرده. من فکر میکنم که روبن در حال حاضر بازیکن خوبی است و سال ها می تواند در خط دفاع تیم ملی بازی کند.

*بازی کردن در چین:

بعد از مصدومیت می توانستم در انگلیس (ساتهمپتون) ادامه بدهم اما ترجیح دادم به چین (دالیان ییفانگ) بروم که حتما به صورت ثابت بازی کنم. چین تجربه جدید و هیجان انگیزی برای من است، هر هفته در مقابل تیم های قدرتمند با مهاجمان بزرگ، قرار میگیرم. (در توجیه بازی کردن در چین) این اولین مصدومیت جدی دوران فوتبال من بود، من دوست داشتم برای نمایندگی کشورم در روسیه به آمادگی لازم برسم و احتیاج به ثابت بازی کردن داشتم.

*در مورد رونالدو:

ما بی صبرانه منتظر اضافه شدن رونالدو به تیم هستیم. هر تیمی (برای موفقیت) نیاز به بهترین بازیکن جهان دارد!

*تیم پرتغال پس از توقف خانگی مقابل تونس (٢-٢) در دومین دیدار تدارکاتی خود روز شنبه مقابل بلژیک صف آرایی خواهد کرد. رونالدو از دوشنبه به اردو تیم ملحق خواهد شد تا در آخرین مسابقه تدارکاتی پرتغال در مقابل الجزایر (١٥ خرداد- در لیسبون) به زمین برود. دو روز بعد در تاریخ ١٧ خرداد تیم پرتغال به روسیه سفر خواهد کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژوزه فونته
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه