بیوگرافی رومن بورکی

5 سال پیش
بیوگرافی رومن بورکی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی رومن بورکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رومن بورکی (انگلیسی: Roman Bürki؛ زادهٔ ۱۴ نوامبر ۱۹۹۰) یک بازیکن فوتبال (دروازه بان) اهل کشور سوئیس است.

زندگینامه رومن بورکی

بیوگرافی رومن بورکی

فعالیت ورزشی

او در فصل نقل و انتقلات تابستان ۲۰۱۵ از تیم فرایبورگ به تیم دورتموند پیوست.

بخشی از مصاحبه

رومن این اولین بازی شما برای دورتموند در بندسلیگا بود، چه حسی داشتید وقتی در درون تونل بودید و هشتاد و یک هزار هوادار انتظار آمدنتان را می کشیدند؟
رومن بورکی : من بسیار خوشحالم چرا که این لحظه بلاخره اتفاق افتاد، اما باید اعتراف کنم که کمی عصبی بودم، اما زمانی که دیوار زرد در پشت سر خود یافتم حس فوق العاده ای داشت. از اینکه توانستم عملکردی منطقی و با اعتماد به نفس ارائه دهم خوشحالم. حالا نگاهم به بازی بعدی است.

سایت :

چه اتفاقاتی افتاد که شما به عنوان دروازه بان ثابت در رقابت های بندسلیگا انتخاب شدید ؟

رومن بورکی : ما منتظر تصمیم توماس توخل بودیم، توماس توخل ما را به دفتر برد تا با او و تدی دی بیر صحبت کنیم. در همان جلسه این تصمیم با ما درمیان گذاشته شد. من بسیار خوشحالم که برای حضور یافتن در بازی افتتاحیه انتخاب شدم.
سایت : این یک شروع فوق العاده برای شما بود، نظر شما چیست ؟
رومن بورکی : مسلما همینطور است، ما بسیار خوب ظاهر شدیم و برای نود دقیقه توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و در موقعیت های گل بسیار بی رحم ظاهر شویم. می خواستیم شروع خوبی را همراه با هوادارنمان داشته باشیم و به آن دست یافتیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کپا آریزابالاگا

 از این که توانستید حریفی به آن قدرتمندی را شکست دهید، شگفت زده نشدید؟
رومن بورکی : من خیلی شگفت زده نشدم. چرا که کیفیت کارمان را در تمرینات روزانه دیده بودم. ما پاداش تلاش های سخت خود را گرفتیم و بخاطر آن بسیار خوشحالیم. حالا می خواهیم به کار خود ادامه دهیم تا به کیفیت لازم در جزئیات خاصی دست یابیم. ما باید گرسنه ی موفقیت بمانیم تا مطمئن شویم که پیشرفت داشته ایم.

چهار بازی و چهار برد، بهتر از این نمی شود نظر شما چیست ؟

رومن بورکی : مطمئنا همینطور است این همان چیزی است که برای آن برنامه و نقشه داشتیم ما می خواستیم که شروعی قدرتمند داشته باشیم. مسابقات جام حذفی و لیگ اروپا رویارویی های سختی بودند اما ما این مسابقات جدی گرفته و صد در صد توان خود را بر روی آنها قرار دادیم و تا اینجا پاداش تلاشمان را دریافت کردیم. حال تصمیم داریم به مسیر خود ادامه دهیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رومن بورکی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه