بیوگرافی اریک تن هاگ

5 سال پیش
بیوگرافی اریک تن هاگ
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی اریک تن هاگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اریک تن هاگ (هلندی: Erik ten Hag؛ زادهٔ ۲ فوریهٔ ۱۹۷۰) بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل هلند است.

زندگینامه اریک تن هاگ

بیوگرافی اریک تن هاگ

فعالیت ورزشی 

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به توئنته، دی گرافشاپ و اوترخت اشاره کرد.

حضور در آژاکس

تن هاگ در بایرن مونیخ و در زمان حضور گواردیولا، هدایت تیم رزرو باشگاه را برعهده داشت و پس از آن به هلند بازگشت تا هدایت باشگاه اوترخت را برعهده بگیرد. حال او از این باشگاه جدا شد و از روز اول ژانویه، هدایت آژاکس را با قراردادی دو سال و نیمه برعهده خواهد گرفت.

تن هاگ به عنوان مدیر فنی و سرمربی در اوترخت فعالیت کرد و در فصل اول حضورش در این تیم، کار را در رده پنجم به پایان رساند و تیم را برای اولین بار پس از دوازده سال به فینال جام حذفی رساند که مقابل فاینورد متحمل شکست شدند.

شکست در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان

اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام بعد از شکست ۳-۲ تیمش مقابل تاتنهام که باعث شد جدال دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در مجموع با تساوی ۳-۳ به پایان رسیده اما تاتنهام به لطف گلهای زده بیشتر در خانه حریف به فینال راه پیدا کند، به خبرنگاران گفت با وجود ناکامی تیمش در نیمه دوم بازی دیروز مقابل تاتنهام که باعث شد انگلیسی‌ها شکست ۲-۰ در یوهان کرویف آرنا را با پیروزی ۳-۲ عوض کنند، اما تیم او شایسته تحسین است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن حاجی‌پور

اریک تن هاگ بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما رویهم‌رفته در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. ما تا یک قدمی فینال رسیدیم و تیم ما شایسته این است که تحسین شود. من به بازیکنانم واقعا افتخار می‌کنم”.

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:” من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که کار هنوز تمام نشده و اگر به رفتار بازیکنان تاتنهام نگاه کنید متوجه می‌شوید که آنها به هیچ وجه ناامید نیستند و باور دارند که می‌توانند به فینال برسند”.

تن هاگ در ادامه افزود:” وقتی توپ حکیم زیاش به تیر دورازه خورد دیگر همه چیز تمام شد و ورق به نفع تاتنهام برگشت ولی نمی‌توانم هیچکس را مقصر بدانم. ما امسال در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و به عنوان یک تیم رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. این روندی دشوار است که به راحتی طی نمی‌شود”.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اریک تن هاگ
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه