بیوگرافی فرانک دی بوئر

5 سال پیش
بیوگرافی فرانک دی بوئر
Rate this post

بیوگرافی فرانک دی بوئر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرانسیسکوس «فرانک» دی بوئر (هلندی: Franciscus “Frank” de Boer؛ زادهٔ ۱۵ مهٔ ۱۹۷۰) بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل هلند است.

زندگینامه فرانک دی بوئر 

بیوگرافی فرانک دی بوئر

فعالیت ورزشی

او برادر دوقلو رونالد دی بوئر است.

تیم ملی
وی همچنین در تیم ملی فوتبال هلند بازی کرده‌است. او سپس سرمربی تیم آژاکس شد.

دوران مربی‌گری

در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۶، دی بوئر سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا شد.

او پس از سه ماه از سمت خود در اینتر میلان اخراج شد.

صحبت در مورد فوتبال ایران

من یکی از بازیکنان بسیار خوب این تیم (جهانبخش) که در آزد آلکمار بازی می‌کرد را می‌شناسم. این تیم بازیکنان با استعداد دیگری هم دارد. این را هم می‌دانم که مردم ایران دیوانه فوتبال هستند و امیدوارم ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند و این تیم را در جام جهانی ببینم.

بازگشت دوباره به دنیای مربیگری

باشگاه تازه تاسیس آتلانتا یونایتد که تنها ۵ سال از عمر فعالیت آن می گذرد، ساعتی قبل اعلام کرد فرانک دی بوئر با قراردادی دو ساله هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت.

فرانک دی بوئر که در سالهای اخیر عملکرد موفقی در عرصه مربیگری نداشته، از انتصاب به عنوان سرمربی جدید آتلانتا یونایتد ابراز خرسندی کرده و مدعی شد سیاست ها و بلندپروازی های این باشگاه و استراتژی بلندمدت برای کسب موفقیت با اهداف شخصی او سازگاری دارد.

فرانک دی بوئر در سالهای اخیر عملکرد موفقی در عرصه مربیگری نداشته و بعد از ناکامی در هدایت اینترمیلان و کریستال پالاس، مدتی از دنیای مربیگری دور بود و حالا دوباره با آتلانتا یونایتد به این عرصه بازگشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پل اسکولز

بدترین مربی تاریخ از نظر مورینیو !

دی بوئر انتقادات زیادی از مورینیو به خاطر بازی ندادن به راشفورد کرده بود و حالا سرمربی یونایتد او را بدترین سرمربی تاریخ لیگ برتر خطاب کرد.

پاسخ دی بوئر: “من نقل قول هایی از بدترین مربی تاریخ لیگ برتر یعنی فرانک دی بویر با ۷ بازی و ۷ شکست و بدون حتی یک گل زده در مورد خودم خواندم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرانک دی بوئر
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • محمدشيري از روستاي طوق..ميانه
    5 سال پیش

    باسلام لطفا اينم بنويسيد اتلانتايونايتد مال كدوم كسور است باتشكر