بیوگرافی مصطفی حیدری

5 سال پیش
بیوگرافی مصطفی حیدری
Rate this post

بیوگرافی مصطفی حیدری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مصطفی حیدری یکی از والیبالیست های دعوت شده به تیم ملی والیبال ایران، متولد آذر ماه است.

زندگینامه مصطفی حیدری

بیوگرافی مصطفی حیدری

فعالیت ورزشی

حیدری با قد ۱۸۰ سانتی متر و وزن ۷۰ کیلوگرم در پست لیبرو بازی میکند. مصطفی حیدری که پیش از این در تیم باشگاه والیبال سایپا تهران بازی میکرد در حال حاضر عضو تیم فعلی باشگاه والیبال وزارت دفاع ایران بوده و هم باشگاهی مسعود غلامی است. باشگاه والیبال والیبال وزارت دفاع در سال ۱۳۹۳ در تهران تاسیس شد و در حال حاضر در لیگ برتر والیبال ایران حضور دارد.

این باشگاه زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران است. هشتم اسفند ماه سال ۹۵ بود که لیبرو تیم والیبال سایپا، مصطفی حیدری در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند نظر کولاکوویچ را برای دعوت به تیم ملی والیبال کشورمان جلب کند یا خبر تصریح کرد: «من در ۴ سال اخیر تلاش کردم زندگی حرفه‌ای داشته باشم و خیلی خوب تمرین می‌کنم تا بتوانم نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم. کولاکوویچ مربی بزرگی است که می‌تواند با ایران نتایج خوبی کسب کند و امیدوارم حضور او در کشورمان سکوی پرتابی برای والیبال ایران باشد.»

مصطفی حیدری لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: «کولاکوویچ نشان داده که علم و دانش والیبالی بسیار بالایی دارد.دوست دارم در کنار مهدی مرندی که قطعا لیاقت دارد یکی از بهتری های دنیا باشد پیشرفت کنم. تمرین کردن در کنار بازیکنان تیم ملی واقعا حس خوبی است و سعی می کنم هر روز بهتر شوم و از تجربه ملی پوشان قدیمی هم بهره ببریم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بای محمد دوجی
جام قاره ای

مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره ها (بین قاره ای) از ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۶ با حضور شش تیم به میزبانی ژاپن برگزار می شود. تیم ملی والیبال ایران در آخرین رویداد سال ۲۰۱۷ خود با هدایت ایگور کولاکوویچ در این رقابت ها شرکت کرد. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۲۰ نفره تیم ایران را برای حضور در این رقابت ها را اعلام کرد که نهایتا تعداد ۱۴ بازیکن را برای شرکت در این رقابت ها به ژاپن برد و مصطفی حیدری توانست خود را در این لیست ۱۴ نفره جا داده و اطمینان کولاکوویچ را جلب کند.

رقابت مصطفی حیدری با مهدی مرندی در پست لیبرو
مصطفی حیدری : «خدا را شکر شرایط تیم ایران خیلی خوب است. من و مهدی هم رابطه خیلی دوستانه ای با هم داریم و اصلاً رابطه ما رقابتی نیست و اگر رقابتی هم باشد در جهت پیشرفت جفتمان است. در کل با مهدی مرندی رابطه خیلی خوبی دارم و بهتر از همیشه در حال تمرین هستیم و همواره کمک حال هم در بازی ها خواهیم بود.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مصطفی حیدری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه