بیوگرافی کارول کلوس

5 سال پیش
بیوگرافی کارول کلوس
Rate this post

بیوگرافی کارول کلوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارول کروس (انگلیسی: Karol Kłos؛ زادهٔ ۸ اوت ۱۹۸۹) یک بازیکن والیبال اهل لهستان عضو تیم ملی والیبال لهستان و باشگاه اسکرا بلچاتوف است.

زندگینامه کارول کلوس

بیوگرافی کارول کلوس

فعالیت ورزشی

کارول در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ به همراه لهستان به مدال طلا دست یافت و در نهایت با عملکرد خوب خود در مرحله نیمه نهایی به عنوان یکی از دو مدافع میانی برتر قهرمانی جهان ۲۰۱۴ انتخاب شد.

کارول کلوس بازیکن توانمند تیم لهستان و اسکرا بلهاتوف، تابستان امسال به جرگه متأهلین پیوست و با بیانیه کوتاهی به هواداران اعلام کرد که مدتی در تیم لهستان نخواهد بود. اما وی در همان دوران دچار التهاب شدید ریه شد و مدتی را در بیمارستان بستری شد.

کارول که معتقد بود تب ۴۰ درجه و کم کردن بیش از حد وزن در این مدت بشدت وی را نابود کرده بود، سلامتیش را مدیون همسر٬ کادر پزشکی که از وی مراقبت کردند و نیز انگیزه بازی دوباره در تیم محبوبش اسکرا می‌داند. او که بتازگی باز هم به جمع یارانش در تیم اسکرا پیوسته٬ طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که وضعیتش رو به بهبودی است. اما پس از بازگشت با تغییرات زیادی در تیم مواجه شد٬ یکی از این تغییرات ورود یک ایرانی به پلاس لیگای لهستان بود. وقتی نظرش را در مورد بازیکنان جدید اسکرا و مخصوصا میلاد عبادی‌پور پرسیدند گفت:

کارول:

شوکه شدم از اینکه میلاد خیلی سریع مستقر شد٬ با ما اخت گرفت و به هماهنگی رسید. خب میلاد همه جوره برای ما جدید بود و تازگی داشت٬ چون تا به حال بازیکن ایرانی در لیگ لهستان نداشتیم. میلاد بازیکن فوق‌العاده‌ایه و این مسئله یک مزیت بزرگ و یکی از نقاط قوت برای ما به حساب میاد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن مسلمان

نکته جالب دیگر صحبت‌های کارول در خصوص ویلفردو لئون و استقبال او از حضورش در تیم ملی لهستان بود. چرا که وقتی از کارول سوال شد:

تاریخ حضور ویلفردو لئون در لهستان مشخص شده است٬ آیا تو هم مثل همه لهستانی‌ها منتظرش هستی؟

کارول:

اگر چنین بازیکن بزرگ و امتیازآوری می‌تواند در تیم ملی بازی کند٬ چرا از او استفاده نکنیم؟

او همسر لهستانی دارد و می‌خواهد برای کشور ما بازی کند. خب … چرا که نه؟!

برای لئون بازی در المپیک می‌تواند چالش بزرگی باشد.

نکته حائز اهمیت این است که پیش از این وقتی از کوبیاک در مورد حضور لئون در لهستان سوال شده بود٬ وی عدم موافقت خود را از پیوستن این بازیکن کوبایی به تیم لهستان اعلام کرده بود. چرا که لئون و کوبیاک هر دو در پست دریافت‌کننده بازی می‌کنند٬ ولی برای کارول که یک مدافع است پیوستن لئون به تیم ملی‌اش چندان هم ناخوشایند نیست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارول کلوس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه