بیوگرافی علی فتح الله زاده

5 سال پیش
4.5/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی علی فتح الله زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی فتح الله زاده را فوتبال دوستان با بمب های نقل و انتقالات فوتبالی می شناسند.

زندگینامه علی فتح الله زاده

بیوگرافی علی فتح الله زاده

فعالیت ورزشی

علی فتح‌ الله‌ زاده که به دعوت مرکز تحقیقات و نوآوری مدیریت اروپا به بروکسل سفر کرده بود، طی مراسمی نشان و لوح شوالیه فوتبال ایران را از آن خود کرد وی برای دریافت این لقب مبلغ ۳۰۰۰ دلار پرداخت کرده است که به گفته خودش این مبلغ بابت ثبت نام بوده است.

فتح‌ الله‌ زاده که تا به حال مدیریت باشگاه فوتبال استقلال تهران را در سه برهه زمانی و به مدت بیش از ده سال عهده‌دار بوده‌ است؛ توانسته سه بار به مقام قهرمانی در لیگ، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی و یک دوره به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسد.

سابقه
علی فتح‌الله‌زاده دارای مدرک دکتری اقتصاد از آکادمی ملی علوم آذربایجان است.

و به کار روزنامه‌نگاری در روزنامه استقلال جوان مشغول است. فتح‌الله‌زاده تابحال مدیریت باشگاه فوتبال استقلال تهران را در سه برهه زمانی و به مدت بیش از ده سال عهده‌دار بوده‌است و توانسته سه بار به مقام قهرمانی در لیگ، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی و یک دوره به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسد.

لیگ فوتبال ایران (۳): شامل ←(لیگ آزادگان و لیگ برتر): لیگ آزادگان ۱۳۷۶، لیگ آزادگان ۸۰-۱۳۷۹ و لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱
جام حذفی فوتبال ایران (۴): جام حذفی فوتبال ایران ۸۰–۱۳۷۹، جام حذفی فوتبال ایران ۸۱–۱۳۸۰، جام حذفی فوتبال ایران ۸۷–۱۳۸۶ و جام حذفی فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰
جام باشگاه‌های آسیا (۱ نائب‌قهرمان): جام باشگاه‌های آسیا ۹۹–۱۹۹۸

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلبرتو رافائل داسیلوا

زندگی شخصی

علی فتح‌ الله‌ زاده‌ متولد ۱۹ دی ۱۳۳۷ در خوی روزنامه‌ نگار و مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی فتح الله زاده
4.5/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه