بیوگرافی محسن شادی

5 سال پیش
بیوگرافی محسن شادی
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی محسن شادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محسن شادی نقده (متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۷، نقده)، آذربایجان غربی، پاروزن ایرانی است که مدال طلای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان و بازی‌های آسیایی را به دست آورده‌است.

زندگینامه محسن شادی

بیوگرافی محسن شادی

فعالیت ورزشی

 وی اولین پاروزنی ایرانی است که موفق به کسب مدال در یک مسابقهٔ قهرمانی جهان و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌است.

وی در المپیک پکن در رشته پاروزنی تک‌نفره سبک‌وزن شرکت کرد و به مقام بیست‌وپنجم رقابت‌ها رسید و در المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته تک‌نفره سنگین‌وزن به مقام بیست و دوم دست یافت. شادی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچون به مقام قهرمانی رسید.

افتخارات ورزشی

شادی در سال ۲۰۰۹ در مسابقات قهرمانی پاروزنی (روئینگ) زیر ۲۳ سال جهان و در مادهٔ تک‌نفره ویژه ورزشکاران سبک وزن (کمتر از ۷۰ کیلوگرم) موفق به کسب مدال طلا شد. او نخستین ورزشکار ایرانی است که در این رشته موفق به کسب مدال جهانی شده‌است. شادی در سال ۲۰۰۸ نیز در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان در همین کلاس و در برندنبورگ آلمان به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافته بود.

آنچه موجب معروفیت بسیار زیاد این ورزشکار شد وجود مچ‌بند سبز بر دستان وی چه در هنگام مسابقه و چه در هنگام اهدای مدال بود. برخی این دست‌بند سبز را نشانهٔ همبستگی با اعتراضات مردمی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ می‌دانند.

محسن شادی، در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو، مدال طلا را در پاروزنی تک نفره سبک وزن بدست آورد.

از کشاورزی تا قایقرانی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیف‌الله دهکردی

قرار بود حقوقم افزایش پیدا کند که نشد، قرار بود مربی خارجی برای من استخدام شود که نشد، قرار بود به اردوی خارج از کشور اعزام شوم که نشد. بعد از المپیک پدربزرگم فوت کرد و من به مدت ۲ ماه در کنار پدرم بودم تا در کارهای کشاورزی به او کمک کنم اما طی این مدت آقای شادمان حتی یک بار هم از من سراغی نگرفت که چرا نیستی و حقوقم را پرداخت نکردند. وی چند ماهی است که با ما صحبت نمی کند و با من یکی قهر است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محسن شادی
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه