بیوگرافی آریا نسیمی شاد

5 سال پیش
بیوگرافی آریا نسیمی شاد
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی آریا نسیمی شاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آریا نسیمی شاد با ۱۶ سال و ۹ ماه جوان‌ترین فرد اعزامی کاروان ایران به رقابت‌های المپیک ریو و البته تنها نماینده شنای ایران بود.

زندگینامه آریا نسیمی شاد

بیوگرافی آریا نسیمی شاد

فعالیت ورزشی

آریا نسیمی‌شاد (زاده ۱۶ آبان ۱۳۷۸ – مشهد) شناگر اهل ایران است. او نماینده کشور ایران در مسابقات ۲۰۰ متر قورباغه در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ بود.

قبول شدن در رشته ی پزشکی

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری گفت:

در رشته‌ پزشکی که به آن فکر می‌کردم و برایم خوب بود پذیرفته شدم.

ملی پوش شنا ایران درباره هدف گذاری‌اش و ادامه دادن شنا به صورت حرفه ای، تصریح کرد: تمرینات شنا را آغاز کرده‌ام و پیشرفت بسیاری هم داشته‌ام. نهایتا در ۳-۴ ماه آینده به رکوردهای خودم خواهم رسید.

او در پاسخ به این سوال که رشته پزشکی و پیگیری شنای حرفه ای تداخلی در اهدافش ایجاد خواهد کرد یا خیر؟ گفت: قطعا شنا را حرفه ای ادامه می‌دهم اما نمی‌دانم چگونه و چطور، چرا که قبلا در دبیرستان این شرایط را کنترل می‌کردم اما حال باید در دانشگاه این کار را انجام دهم. در حال حاضر تمریناتم را در مشهد زیر نظر مشتاق مربی ام ادامه می‌دهم.

نابغه شنا ایران که با ۱۷ سال سن در المپیک ریو حاضر بود، درباره هدفش در المپیک ۲۰۲۰ نیز اظهار کرد:

برنامه و هدف گذاری من در حال حاضر رسیدن به حداکثر سطح آمادگی است و این روند تمرینی را ادامه می‌دهم.

ترجیح می‌دهم فعلا راجع به المپیک صحبت نکنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم تهامی

نسیمی شاد در ادامه درباره انتظاراتش از مسئولان گفت:

انتظارم این است در سطح استانی استخر در اختیار شناگران قرار گیرد.

نیاز به مربی خارجی در شنا احساس می‌شود همانطور که در واترپلو مربی خارجی حاضر و نتیجه خوبی هم کسب شد. شنا همچنین نیاز به اردوهای برون مرزی بسیاری دارد، مربیان همیشه برنامه های خود را ارائه می دهند اما خب هیچ وقت این برنامه ها عملی نشد.

ملی پوش شنا ایران در پاسخ به این سوال که آیا این گفته که توجهات به واترپلو بیشتر از شنا است یا خیر؟ گفت: من نیز این موضوع را شنیده‌ام اما فکر نمی کنم اینگونه باشد. برای گرفتن نتیجه در شنا به ۷-۸ سال زمان نیاز است در حالی که در واترپلو با ۴-۳ سال برنامه ریزی به آن می توان رسید. فدراسیون نیز به تیم های خود توجه دارد و نمی توان گفت تنها به واترپلو رسیدگی می‌شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آریا نسیمی شاد
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه