بیوگرافی تیمو بل

5 سال پیش
بیوگرافی تیمو بل
4.2/5 - (11 امتیاز)

بیوگرافی تیمو بل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تیمو بول (انگلیسی: Timo Boll؛ زادهٔ ۸ مارس ۱۹۸۱) یک بازیکن تنیس روی میز اهل آلمان است.

زندگینامه تیمو بل

بیوگرافی تیمو بل

فعالیت ورزشی

 وی همچنین برنده جوایزی همچون برگ بوی نقره‌ای شده است.

وی در مسابقات کشوری و بین‌المللی در مجموع برنده ۱۸ مدال طلا، ۱۲ مدال نقره، ۸ مدال برنز شده‌است.

مسن‌ترین مرد شماره یک پینگ پنگ جهان

با آپدیت شدن رنکینگ فدراسیون جهانی پینگ پنگ، تیموپول از آلمان مسن‌ترین پینگ‌پنگ باز شماره یک جهان شد.

به نقل از Imidr پیش از این مسن‌ترین پینگ‌پنگ بازی که توانسته بود در صدر رنکینگ جهان قرار بگیرد، جان او والدنر از سوئد بوده است که ۳۲ سال سن داشت. در رنکینگ جدید ITTF که امروز اعلام شد تیمو بول ۳۶ ساله در صدر رنکینگ قرار گرفت که مسن‌ترین فرد در این رده به شمار می‌رود.

او پیش از این نیز سه بار در صدر رنکینگ قرار گرفته بود که آخرین بار در تاریخ ۲۰۱۱ بود.

بل درباره بازگشت خود بر رده یک جهان گفت: من بسیار خوشحالم. بازگشت من به صدر نشان می‌دهد که در چند ماه گذشته بسیار سخت کار کرده‌ام و همچنین پشتکار زیادی داشته‌ام. من برای اولین بار ۱۵ سال پیش شماره یک شدم و الان در حالی که تنها چند روز به تولید ۳۷ سالگی‌ام باقی مانده است. دوباره در صدر قرار گرفتم. قطعا مسن‌ترین فرد شماره یک جهان در پینگ پنگ هستم.

بازگشتی عجیب

مدت‌ها بود که عملکرد چندان خوبی از تیمو بول (Timo Boll) ندیده بودیم ولی بنظر می‌رسد که در حال حاضر او در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد که خبر خوشی برای طرفداران این بازیکن دوست داشتنی پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان می‌باشد. در یک چهارم نهایی رقابت‌ها تیمو بول (Timo Boll) توانست با نتیجه قاطع ۴ بر ۰ کنتا را شکست دهد. همچنین LIM Jonghoon که پیش از این موفق به حذف چانگ گشته بود، توانست با نتیجه ۴ بر ۱ در یک بازی با رالی‌های زیبا از سد مارکوس فریتاس بگذرد. نتایج دور یک چهارم را ملاحظه نمایید:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جونیور فیرپو

در نیمه‌نهایی این مسابقات، تیمو بول (Timo Boll) توانست با نتیجه ۴ بر ۲ در یک بازی دیدنی از سد یوشیمورا از ژاپن گذشت و در دیگر بازی فرانزیسکا از آلمان توانست Lim Jonghoon که امید کره‌ای‌ها تا امروز در این رقابت‌ها بود را حذف نماید. بنابراین ارتش آلمان‌ها با بازگشت امیدوار کننده تیمو بول به فینال رقابت‌های اپن تنیس روی میز اینچئون کره جنوبی ۲۰۱۷ راه یافتند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیمو بل
4.2/5 - (11 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه