بیوگرافی سوسن حاجی‌پور

5 سال پیش
بیوگرافی سوسن حاجی‌پور
4.9/5 - (103 امتیاز)

بیوگرافی سوسن حاجی‌پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سوسن حاجی‌پور (زاده ۶ مهرماه ۱۳۶۹ بابل)، عضو تیم ملی تکواندو ایران است که در بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو و بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون موفق به کسب نشان برنز بازی‌ها شد.

زندگینامه سوسن حاجی‌پور

بیوگرافی سوسن حاجی‌پور

فعالیت ورزشی

همچنین با کسب مدال طلای وزن سوم مسابقات گزینشی المپیک در تایلند، جواز حضور در رقابت‌های المپیک لندن را نیز کسب کرد.

برنز بازی های آسیایی

در وزن ۵۳- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۱۷ تکواندوکار حضور دارند که سوسن حاجی پور دور نخست “فریزا الدانگوروا” از قزاقستان دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا را ۹ بر ۳ شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف “ساریتا” از تایلند نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسیا رفت و در پایان سه راند به تساوی ۶ بر ۶ دست یافت تا کار به راند طلایی کشیده شود.

در راند چهارم و طلایی سوسن حاجی پور امتیاز برتری را گرفت و به مرحله بعد راه یافت.

حاجی‌پور در نیمه نهایی به مصاف نماینده چین تایپه رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به کار خود پایان داد.

قهرمانی بازی های کشورهای اسلامی

سوسن حاجی‌پور که با برتری مقابل حریفانی از الجزایر و اردن به دیدار نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بازی‌های کشورهای اسلامی رسیده بود، در دیدار فینال این وزن به مصاف حریفی از آذربایجان رفت.
در این مسابقه که در سالن سری وی جایا پروموشن سنتر پالمبانگ برگزار شد، حاجی‌پور با برتری ۷ بر ۱ مقابل حریف آذربایجانی خود عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید ملکی

رنکینگ ۱۸ جهانی

بعد از بازی‌های آسیایی رنکینگم ۱۸ بود و تنها کسی بودم که جزو ۳۰ نفر رنکینگی گرندپری بودم ولی متاسفانه اعزام نمی‌کردند و من دور شدم از تکواندو و رنکینگم پائین آمد و مسابقات گرندپری را از دست دادم و ملی پوشان دیگر بودند و در مسابقات شرکت کرده و مدال کسب کردند و حق آنها بود که در این رقابتها حضور داشته باشند و سهمیه بازی های المپیک را به دست آورند.

ملی پوش سابق المپیکی کشورمان ادامه داد: با خودم فکر کردم که من شهرستانی هستم و یازده سال در اردو بودم، اردوها شاید یکساله باشد برایم خیلی سخت است من از نوجوانی به اردوها آمدم و از خیلی چیزها گذشتم و دوباره برای اردو تنگ می شود نمی توانیم از تکواندو بگذریم، اما در مدتی که از تکواندو دور بودم مدرک مربیگری و داوری ام را گرفتم.

برای حضور در بازی های المپیک هم خیلی اتفاقات می افتد و من همه چیز را به مربی‌ام می سپارم.

بهترین تصمیمات را پدرم برای من گرفتند و هر چه پدرم بگوید را انجام می دهم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوسن حاجی‌پور
4.9/5 - (103 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه