بیوگرافی کیومرث هاشمی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کیومرث هاشمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیومرث هاشمی متولد ملایر است. وی در دوران تحصیل در ملایر عضو تیم فوتبال خانه جوانان ملایر بود. و مدتی هم به عنوان مربی مدرسه فوتبال ملایر در تمرین تیم‌های مدارس نقش ویژه‌ای داشت.

زندگینامه کیومرث هاشمی 

بیوگرافی کیومرث هاشمی

فعالیت ورزشی

هاشمی دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی با گرایش مدیریت ورزش است. هاشمی دارای کارت مربیگری درجه c فوتبال و درجه دو آمادگی جسمانی است.

از جمله پست‌های دوران خدمت وی می‌توان به معاون تربیت‌بدنی شهرستان ملایر در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶، معاون مدیرکل تربیت بدنی استان همدان در سال ۱۳۷۶، مدیرکل تربیت بدنی استان همدان در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹، معاون دفتر آمار و اطلاعات سازمان تربیت‌بدنی در سال ۱۳۸۰، مدیرکل تربیت بدنی استان یزد از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ورزشی کشور در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴، دبیر هیأت مرکزی گزینش سازمان تربیت بدنی کشور در سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات تربیت‌بدنی کشور در سال ۱۳۸۵، معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی کشور در سال ۱۳۸۵ و رئیس شورای برون‌مرزی سازمان تربیت بدنی اشاره کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال

همچنین سرپرستی فدراسیون فوتبال، رئیس ستاد مبارزه با دوپینگ کشور، دبیر شورای عالی المپیاد ورزش ایرانیان، نماینده ایران برای شرکت در جلسات کمیته بین‌المللی ورزش و تربیت‌بدنی سازمان یونسکو در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ و قائم‌مقام وزیر در امور تربیت بدنی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۸ از دیگر پست‌های وی بوده است.

تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال از جمله برنامه‌های عملیاتی وی در دوران تصدی سرپرستی فدراسیون فوتبال است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارلوس مارچنا

آموزش و پرورش

از اقدامات وی در وزارت آموزش و پرورش می‌توان به جذب و استخدام ۱۵ هزار معلم متخصص تربیت بدنی در سراسر کشور نام برد. وی همچنین طرح اجباری کردن شنای کرال سینه در پایه سوم ابتدایی سراسر کشور را راه‌اندازی کرد که طی این برنامه در یک سال تحصیلی حدود یک میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور شنای کرال سینه را به طور رایگان آموزش می‌بینند.

کیومرث هاشمی دوشنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۲ در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با ۴۲ رای از ۶۰ رای ماخوذه برای ۴ سال به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیومرث هاشمی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه