بیوگرافی عمر السومه

5 سال پیش
3.4/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی عمر السومه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عمر السومه (عربی: عمر السومة‎؛ زادهٔ ۲۸ مارس ۱۹۸۹) یک بازیکن فوتبال اهل سوریه است.

زندگینامه عمر السومه 

بیوگرافی عمر السومه

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های الفتوه سوریه،

القادسیه کویت و الاهلی عربستان سعودی را دارد، السومه همچنین در تیم ملی فوتبال سوریه بازی کرده است.

حضور در قطر

عمر السومه، مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان چند سالی است که در این تیم بازی می‌کند. السومه، یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال آسیا است. تیم‌های قطری مثل الدحیل و الریان به جذب این مهاجم سوریه‌ای علاقه زیادی دارند.

اسپورت ۳۶۰ عربستان نوشت که باشگاه الریان علاقه زیادی به جذب السومه دارد تا جایی که حاضر علاوه بر پرداخت رقم فسخ قرارداد او که ۱۰۰ میلیون ریال سعودی است حقوق او را هم چهار برابر رقم کنونی که از الاهلی می‌گیرد، افزایش دهد.

به نوشته این سایت عربستانی السومه به مدیر برنامه‌های خود تاکید کرد که تا پایان فصل به هیچ پیشنهادی پاسخ نخواهد داد و بعد از پایان بازی‌ها درباره جدایی از الاهلی تصمیم می‌گیرد.

السومه دو روز پیش با منتشر کردن تصویری از جدایی خود در تابستان خبر داد که این باعث خشم و ناراحتی هواداران الاهلی شد.

ماندگاری در الاهلی تا ۲۰۲۰

فراز و نشیب های چند هفته گذشته در باشگاه الاهلی دامن گیر عمر السومه سوریه ای هم شد تا جایی که با افزایش انتقادات از عملکرد این بازیکن شایعات در خصوص جدایی او از الاهلی و کوچ به کشوری دیگر بر سر زبان ها افتاد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زبیر نیک‌نفس

در فاصله چند ساعت بعد از درخشش السومه مقابل پرسپولیس که با دبل او مقابل قهرمان ایران توام بود، برادر این بازیکن در مصاحبه با شبکه اسپورت ۲۴ عربستان تمامی شایعات در قبال جدایی مهاجم ملی پوش سوری را تکذیب و مدعی شد عمر تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۲ در جده باقی خواهد ماند.

این درحالی است که برخی روزنامه های دیروز عربستان با اشاره به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون ریالی برخی باشگاه ها به عمر السومه(چهار برابر دستمزد پرداختی از سوی الاهلی) از عزم عمر برای جدایی در تابستان خبر داده بودند که برادر این بازیکن به عنوان مدیربرنامه السومه همه این اخبار را تکذیب کرد تا خبر خوشی به هواداران الاهلی بدهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عمر السومه
3.4/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه