بیوگرافی آلبرتو بوتیا

5 سال پیش
بیوگرافی آلبرتو بوتیا
Rate this post

بیوگرافی آلبرتو بوتیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلبرتو بوتیا (اسپانیایی: Alberto Botía؛ زادهٔ ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۸۹) یک بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که اکنون در پست مدافع برای تیم المپیاکوس بازی می‌کند.

زندگینامه آلبرتو بوتیا 

بیوگرافی آلبرتو بوتیا

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به بارسلونا، اسپورتینگ گیخون، باشگاه فوتبال بارسلونا بی، سویا، الچه و تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال اسپانیا اشاره کرد.

حضور در الهلال

سامی الجابر مدیرعامل الهلال که خسوس پرتغالی را به عنوان سرمربی روی نیمکت تیمش قرار داده، شب گذشته از خرید جدیدش برای تیمش رونمایی کرد.

آلبرتو بوتیا مدافع اسپانیایی که فصل قبل در المپیاکوس یونان هم تیمی کریم انصاری فرد بود با قراردادی یک ساله راهی الهلال شد.

این بازیکن ٢٩ساله سابقه بازی در تیم های بارسلونا، گیخون، سویا و الچه اسپانیا را دارد.

آلبرتو بوتیا با ملیت کشور اسپانیا، ۳۰ سال (۲۷ ژانویه ۱۹۸۹) سن دارد، قد او ۱۸۹ سانتی‌متر می‌باشد. آلبرتو بوتیا به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۴ برای تیم فوتبال الهلال بازی می‌کند.

آخرین بازی آلبرتو بوتیا برای تیم فوتبال الهلال مقابل تیم الاتفاق می‌باشد. این بازی با نتیجه الاتفاق (۰ – ۱) الهلال به پایان رسید. آلبرتو بوتیا در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد و ۱ کارت زرد دریافت کرد.

علاقه شدید به مسی

بوتیا که در حال حاضر چهارمین فصل حضورش در المپیاکوس را پشت سر می‌گذارد، دو سال از مسی کوچک‌تر است اما چندین سال در لاماسیا بازی‌های این اعجوبه را از نزدیک تماشا کرده. بوتیا تنها یک بازی برای تیم اول بارسا انجام داد و اغلب اوقات در تیم دوم به میدان می‌رفت. اسپورتینگ خیخون، الچه و سویا نیز دیگر تیم‌های لالیگایی بوتیا بودند و او در نهایت تابستان سال ۲۰۱۴ از آندلس راهی یونان شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیج

به گزارش goal، بوتیا که مسی و بارسلونا را از قبل می‌شناسد، سه شنبه شب رو در روی آنها قرارخواهد گرفت. صحبت‌های او درباره این بازی خواندنی است:

با تماشای هر هفته بازی‌های مسی بزرگ شدم.

من دو سال از او کوچک تر بودم و تقریبا تک تک بازی‌های او برای تیم زیر ۱۶ و ۱۹ سال بارسلونا را از نزدیک تماشا کردم. از همان زمان هیچ شکی نداشتم که مسی در حال تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیاست. بازگشت والورده به یونان؟ در المپیاکوس همه از دست ارنستو راضی و خوشحال بودند و انجام چنین کاری، بسیار دشوار است.

اینجا همه درباره او حرف می‌زنند.

بازی سه شنبه می‌تواند تفاوت‌های زیادی با بازی رفت در نیوکمپ – که بارسا ۳-۱ برد – داشته باشد چون ما برابر هوادارانمان بازی می‌کنیم و می‌دانیم که باید بسیار جنگنده و محکم باشیم. اینکه چگونه مسی را مهار کنم، سوالی است که همه مدافعانی که قرار است رو به رویش بازی کنند، در تمام طول هفته ازخود می‌پرسند. او بهترین است اما به نظرم اینکه همه تمرکزمان را روی مهار مسی قرار دهیم، اشتباه خواهد بود. باید همه بازیکنان بارسلونا را زیر نظر داشت.

خلاصه مشخصات بازیکن

تاریخ تولد: ۲۷ ژانویهٔ ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)
قد: ۱٫۸۹ متر
وزن: ۸۲ کیلوگرم
شروع فعالیت حرفه‌ای: ۲۰۰۶
تیم فعلی: باشگاه فوتبال الهلال (#۴ / مدافع)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلبرتو بوتیا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه