بیوگرافی ایرج عرب

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ایرج عرب به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است.

زندگینامه ایرج عرب

بیوگرافی ایرج عرب

فعالیت ورزشی

او در گذشته سمت سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان را نیز به عهده داشته‌است.

انتصاب به عنوان سرپرست و سپس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس
در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۷ طی حکمی از سوی وزارت ورزش و جوانان که با دستور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش صادر شده بود؛ ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس منصوب شد. عرب تا قبل از این انتصاب به عنوان معاون مالی اداری در باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت بود.

تا قبل از این انتصاب حمیدرضا گرشاسبی سمت مدیر عامل پرسپولیس را به عهده داشت که به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ امکان ادامه فعالیت در این سمت را نداشت و از این سمت برکنار شده بود.

پرسپولیس

ایرج عرب از ۲۰ آذر ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در روز ۱ اسفند ۱۳۹۷ با اعلام رسمی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه هیئت دولت سمت او از سرپرست به مدیر عامل تغییر کرد. او از این تاریخ مدیرعامل رسمی باشگاه پرسپولیس است.

ایرج عرب، مانند حمیدرضا گرشاسبی از مدیران سابق وزارت ورزش و جوانان است. در دی‌ماه ۱۳۹۵ نام رضا حسنی‌ خو، مدیرکل وقت حراست وزارت ورزش و جوانان برای صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال از گوی وزارت و هیئت مدیره این باشگاه بیرون آمد. حسنی خو چند روز بعد به دلایل نامعلوم مجبور به استعفا از پست خود در استقلال شد و بلافاصله از صندلی مدیریتی خود در وزارت ورزش نیز استعفا داد. وزارت با قبول استعفای حسنی خو در تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ایرج عرب را به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سید محمد پولادگر

عرب تا ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۵ در سمت خود باقی ماند و سلطانی فر با ترتیب دادن مراسم تودیع و معارفه و جایگزینی او با محمدجواد عباباف، از وی به عنوان مدیری دلسوز، همراه و زحمتکش یاد کرد. حمیدرضا گرشاسبی که خود روزگاری در وزارت ورزش بود طبق شناختی که از قابلیت‌های عرب داشت در تاریخ ۱۴ آذرماه ۱۳۹۶ وی را به عنوان معاون مالی، اداری و پشتیبانی پرسپولیس منصوب کرد.

همچنین ایرج عرب در برگزاری هرچه شکیل‌تر فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز نقش سرپرستی داشت و کلیه برنامه‌های مربوط به فینال زیرنظر او انجام گرفت.

پیشینهٔ اجرایی

معاون حراست وزارت ورزش و جوانان
سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان
مسئول پشتیبانی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
معاون مالی اداری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایرج عرب
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه