بیوگرافی هادی اصغری

5 سال پیش
3.6/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی هادی اصغری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هادی اصغری (زادهٔ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۰ در سلماس)، بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد.

زندگینامه هادی اصغری

بیوگرافی هادی اصغری

فعالیت ورزشی

وی هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال شاهین بوشهر می‌باشد.

آقای گلی در لیگ برتر

هادی اصغری در فصل ۸۷–۱۳۸۶ لیگ برتر که عضو تیم راه‌آهن بود، با به ثمر رساندن ۱۸ گل، به‌طور مشترک با محسن خلیلی از تیم پرسپولیس عنوان آقای گلی این فصل از مسابقات لیگ برتر را نیز کسب کرد.

حضور در سپاهان

هادی اصغری مهاجم تیم فوتبال راه آهن تهران با عقد قراردادی ۲ ساله رسما به باشگاه سپاهان اصفهان پیوست.

اصغری با حضور در دفتر محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.

همچنین قرار بود قرارداد اصغری ظرف روزهای آتی در هئیت فوتبال استان اصفهان به ثبت برسد تا حضور این بازیکن در باشگاه سپاهان رسمیت پیدا کند.

هادی اصغری به همراه محسن خلیلی بصورت مشترک عنوان آقای گلی هفتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را از آن خود کرد.

آقای گلی لیگ یک

هادی اصغری که در آستانه ۳۶ سالگی است با وجود سن و سال بالایی که دارد توانست در بین همه جوان‌ها موقعیت مورد اشاره را به دست آورد، نکته جالب این که بعد از هادی اصغری که ۱۷ گل زده است مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس یعنی فرهاد خیر خواه هم با زدن ۱۴ گل در کورس آقای گلی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم قرار داشته است، در لیگ دسته دوم کشور تیم‌های بادران تهران، اکسین کرج و سپیدرود رشت در کورس صعود به دسته اول مسابقات فوتبال لیگ کشور قرار دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیل استوریج
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هادی اصغری
3.6/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه