بیوگرافی میثم کریمی

5 سال پیش
بیوگرافی میثم کریمی
3.5/5 - (100 امتیاز)

بیوگرافی میثم کریمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میثم کریمی (زادهٔ ۱۰ ژوئیهٔ ۱۹۹۰) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک در لیگ برتر جام خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه میثم کریمی

بیوگرافی میثم کریمی

فعالیت ورزشی

در پیروزی یک بر صفر تیم استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر میثم کریمی زننده تک گل آبی ها از روی نقطه پنالتی بود. این هافبک تیم استقلال درباره دیدار با ذوب به ورزش سه گفت: واقعا برد شیرینی بود. از نظر من یکی از سخت ترین بازی های فصل بود. ذوب آهن تیم پرمهره ای است که فوتبال را خوب بازی می کند. بازیکنانی مثل قاسم حدادی فر، مسلمان و یک برزیلی خیلی خوب دارند. برنامه ریزی ما این بود که پرس کنیم و توپ ها را بگیریم و ضدحمله بزنیم. تا حدودی هم موفق شدیم و خدا را شکر موقعیت پنالتی را که به دست آوردیم، به گل تبدیل کردیم. در این روزهای سخت شهر اهواز با اتفاقات تلخی که افتاده، کمی دل مردم را شاد کردیم.

او درباره گلزنی اش در این بازی افزود: طبق نظر آقای یزدی من پشت ضربه پنالتی قرار گرفتم و خوشحالم که توانستم یک گل سه امتیازی بزنم. روز شنبه یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود. همیشه دوست داشتم در لیگ برتر گل بزنم و حالا که گل سه امتیازی زدم، لذتش چند برابر است. مخصوصا با وجود همین شرایط تلخ در شهر اهواز، زدن این گل مهم بود.

وی ادامه داد:

خیلی ها روی تیم ما حساب نمی کردند و این هفته هم هیچکس فکر نمی کرد ما بتوانیم ذوب آهن را ببریم. خدا را شکر با این برد به همه ثابت کردیم تیم ما ضعیف نیست و پتانسیل خوبی دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الهه احمدی

کریمی در مورد سابقه بازی اش در لیگ برتر گفت:

من ۲۸ سال سن دارم. در زمان آقای جلالی ۳ سال و در دوره آقای فرکی ۱ سال در تیم بزرگسالان فولاد حضور داشتم. در آن زمان با ساسان انصاری، کاوه رضایی و بقیه ستاره های فولاد همبازی بودیم. به خصوص در زمان آقا مجید در خیلی بازی ها حضور داشتم.

پس از آن جدا شدم و مشکل سربازی پیدا کردم. بعد به نساجی در لیگ یک پیوستم و حالا خدا را شکر دوباره به لیگ برتر آمده ام.

هافبک استقلال درباره شرایط کلی این تیم اظهار داشت:

من در این چند ساله چه در فولاد،

چه نساجی و نفت آبادان، تیمی به این یکدلی و رفاقت ندیده بودم. خوشبختانه تیم یکدل و خوبی داریم. جوان های تیم با انگیزه هستند و باتجربه تر ها از اندوخته هایشان به جوان ها منتقل می کنند. انشاالله از این هم بهتر نتیجه می گیریم. خیلی ها فکرش را نمی کردند اینگونه کار کنیم. در شهر خودمان کسانی بودند که تیم را مسخره می کردند ولی الان همه تیم را تحسین می کردند. باید این روند را ادامه دهیم و با تلاش سربلند شویم.

او در مورد اینکه آیا تجربه استقلال خوزستان

رویایی دوباره تکرار می شود یا خیر، گفت:

هیچ چیز غیرممکن نیست. ما اگر زحمت بکشیم و تلاش کنیم، همین نتایج ادامه پیدا می کند. ما ذوب آهن را بردیم، از پرسپولیس یک تساوی گرفتیم و حتی در روز باخت به پیکان هم خیلی خوب بودیم. باید بازی به بازی جلو برویم و نباید زیاد به فکر آینده باشیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ژرژ وه‌آ
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میثم کریمی
3.5/5 - (100 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه