بیوگرافی فرزاد جعفری

5 سال پیش
بیوگرافی فرزاد جعفری
Rate this post

بیوگرافی فرزاد جعفری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرزاد جعفری ( زادهٔ ۵ فروردین ۱۳۷۲ – بهبهان) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه فرزاد جعفری 

بیوگرافی فرزاد جعفری

فعالیت ورزشی

افشین قطبی نشست خبری قبل از آخرین بازی فصل مقابل تراکتورسازی در بر گیرنده نکات اعتراضی مختلفی بود. مهم ترین مسئله ای که سرمربی فولاد به آن اعتراض داشت، محرومیت فرزاد جعفری از بازی پایانی فصل بود؛ محرومیتی که یک روز قبل از بازی رای آن اعلام شده و این باعث ناراحتی سرمربی فولاد شده بود.

ماجرا از این قرار است که فرزاد جعفری در پایان دیدار جنجالی فولاد و استقلال خوزستان درگیری هایی با مدیر تیم حریف داشته و با توجه به گزارش ناظر بازی از این حادثه، با محرومیتی ۳ جلسه ای مواجه شده است.

اما خود این بازیکن به شدت از تصمیم اتخاذ شده، ناراحت است. او در گفت و گو با ورزش سه درباره این اتفاق اظهار داشت: من از مدیر تیم استقلال خوزستان در پایان بازی بدترین فحاشی ها را شنیدم. او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و چندین نفر هم شاهد این اتفاق بودند. او به من ضربه ای زد و مرا چندین پله به پایین انداخت.

جعفری افزود:

من به دلیل این مسئله در همان روزهای پس از بازی نزد مراجع قانونی شکایت کردم و کسانی که ماجرا را از نزدیک دیده بودند، شهادت دادند. چطور می شود ناظر بازی گزارش کذب داده باشد؟ من کجا فحاشی کردم؟

او گفت: من در عین بی گناهی محروم شدم. دقیقا یک روز مانده به آخرین بازی فصل، به شکلی کاملا غیر حرفه ای مرا محروم کرده اند. این در حالی است که در بازی های دیگر تیم ها بدترین درگیری ها و فحاشی ها صورت گرفته و کمیته انضباطی به چند میلیون جریمه اکتفا کرده است. نمی دانم چرا با فولاد این کار را می کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندریاس کوپکه

مدافع تیم فولاد ادامه داد: خود آن آقا در گزارشی که برای دادگاه داده، گفته که من هیچ فحاشی ای نکردم، آن وقت چطور ناظر بازی اینطور گزارش داده است؟ مطمئن باشید من تا آخر پای حق خودم می ایستم. ناظر بازی هم باید به دادگاه بیاید و شهادت بدهد که چه اتفاقی رخ داده است. واقعا عصبی هستم و حال بدی دارم چون بی گناه بودم و به ناحق محرومم کرده اند. اینکه او هم محروم شده، هیچ دردی از من دوا نمی کند. من بی گناه بودم و اصلا نباید چنین اتفاقی برایم رخ می داد. بدترین فحش ها را شنیدم، مشت و لگد از او خوردم، و حالا باید محرومیت هم بکشم! این واقعا قابل تحمل نیست.

او در پایان گفت:

مدارک و فیلم های دوربین های مداربسته همه موجود است و برای فدراسیون هم ارسال می کنم. حتما تمام تلاشم را انجام می دهم تا حقم را بگیرم و اجازه ندهم که حقم پایمال شود.

زندگی شخصی

ازدواج

فرزاد جعفری مدافع تیم فولاد درباره مراسم ازدواجش و حضور افشین قطبی و دیگر فولادی ها نیز گفت: از آقای قطبی، آقای مبعلی و تمام هم تیمی های کنونی، سابق و دیگر عزیزانی که قدم رنجه کردند و در مراسم حضور داشتند، ممنونم و انشالله بتوانم برایشان جبران کنم.

وی درباره دو بازی باقیمانده در لیگ برتر گفت: درست است که ما سهمیه نمی گیریم اما با تمام توان برای این‌دو بازی خواهیم جنگید تا با بیشترین امتیاز ممکن لیگ را پایان دهیم و برای مسابقات فصل بعد اماده شویم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یوسین بولت

جعفری همچنین گفت: با حضور آقای قطبی

تیم ما دگرگون شد و نتایج خوبی توانستیم

بگیریم و در بعضی بازی ها نیز واقعا بدشانس

بودیم اما به هرحال این لیگ رو به پایان است.

ما باید برای فصل بعد قدرتمندتر پا به رقابت ها

بگذاریم و برای قهرمانی بجنگیم. امیدوارم در

فصل آتی بتوانیم با فولاد در لیگ برتر قهرمان شویم و سومین جام لیگ برتری را برای این باشگاه و هواداران به دست بیاوریم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرزاد جعفری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه