بیوگرافی میثم دورقی

5 سال پیش
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی میثم دورقی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میثم دورقی (زادهٔ ۲۲ خرداد ۱۳۶۹) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

 زندگینامه میثم دورقی

بیوگرافی میثم دورقی

فعالیت ورزشی

حضور در فولاد

میثم دورقی که با فولادی ها به توافق نهایی رسیده است، از امروز در تمرین سرخ های اهوازی اضافه شد تا او را در لیگ هجدهم بازهم در این تیم ببینیم، وی سابقه پوشیدن پیراهن فولاد به مدت نیم فصل در زمان نعیم سعداوی را نیز دارد.

چهره درخشان فولاد

تیم فولاد خوزستان موفق شد در آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر نتیجه عالی کسب کند و تراکتورسازی را در ورزشگاه یادگار امام شکست داد.

در این بازی فشار زیادی از سوی بازیکنان تراکتور روی دروازه میهمان وارد شد و از زمانی که اختلاف به دو گل رسید، حملات تراکتوری ها افزایش یافت و هر لحظه خطر بیشتری دروازه فولاد را تهدید می کرد. البته تا قبل از این هم عمده دقایق بازی در زمین فولاد دنبال می شد.

یکی از بازیکنانی که در این روز دشوار به کمک فولاد آمد و حملات زیادی از تراکتوری ها خنثی کرد، میثم دورقی بود. هافبک میانی فولاد در بسیاری از دقایق بازی چشم در چشم شجاعی، حاج صفی و دیگر هافبک های تراکتور بود. او پاس های زیادی را قطع کرد و در فاز تدافعی مرد درخشان تیم فولاد خوزستان بود. دورقی یکی از مهره هایی است که بازگشتش به روزهای خوب، می تواند خبری ویژه برای افشین قطبی باشد و حضور در فصل آینده نشان از قدرت فولاد در فصل بعدی خواهد داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدصادق بارانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میثم دورقی
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه