بیوگرافی سیامک کوروشی

5 سال پیش
بیوگرافی سیامک کوروشی
4.7/5 - (66 امتیاز)

بیوگرافی سیامک کوروشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سیامک کوروشی (زاده ۶ دی ۱۳۶۸ محله ولاشان شهرستان خمینی شهر، شهر درچه از (توابع استان – اصفهان) یک بازیکن فوتبال است.

زندگینامه سیامک کوروشی

بیوگرافی سیامک کوروشی

فعالیت ورزشی

کوروشی در باشگاههای نفت تهران، ملوان بندر انزلی و سایپا عضویت داشته و یک سال نیز برای تیم دسته یکی المعیذر قطر در لیگ دسته یک این کشور عربی بازی کرده است. سیامک کوروشی در تاریخ سیزدهم بهمن ۹۷ با امضای قراردادی به مدت نیم فصل به تیم فولاد خوزستان ملحق شد. وی همچنین در دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است.

مشکلات حضور در فوتبال قطر

مدافع ایرانی تیم فوتبال المعیذر قطر

که روز چهارشنبه به ایران آمده بود

برای بازگشت به قطر دچار مشکل شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سیامک کوروشی، بازیکن سابق تیم فوتبال نفت تهران که مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است، به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش توسط باشگاه نفت در بازگشت به قطر با مشکل ممنوع‌الخروجی از کشور مواجه شد.

کوروشی مدتی است که از نفتی‌ها شکایت کرده و حکمش را از سوی فدراسیون برای بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه و کسر امتیاز گرفته است. قرار بر این بوده که باشگاه نفت مالیات کوروشی را پرداخت کند که این کار صورت نگرفته و حالا کوروشی در خروج از کشور با مشکل مواجه شده است.

بازی در خارج کشور

نظرم این بود که خارج از ایران بازی کنم. هدفم این بود که در فوتبال اروپا بازی کنم و برای رسیدن به این جایگاه باید با شرایط فوتبال بازی کردن در خارج از ایران آشنا می‌شدم و به همین دلیل تیم المعیذر را انتخاب کردم. شرایط اینجا واقعاً خیلی خوب است و فوتبال قطر مربیان خارجی و با دانشی دارد. المعیذر فصل گذشته در لیگ ستارگان بوده و شرایط خوبی داشت به همین دلیل تصمیم گرفتم به اینجا بیایم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود گودرزی

تفاوت قطر با ایران

خیلی متفاوت است. زمانی که به قطر آمدم، فهمیدم که چرا کی‌روش اصرار دارد بازیکنان به خارج بروند، چون امکانات در اینجا فوق‌العاده است. اینجا چند زمین تمرینی دارد که اگر بهتر از ورزشگاه آزادی نباشد، کمتر از آ‌ن نیست. حتی امکانات ساده مثل توپ که فوتبال ما با آن مشکل دارد. ما با توپ‌هایی بازی می‌کردیم که سطح فوتبال ایران را پایین می‌آورد. همانطور که گفتم شرایط لیگ اینجا از لیگ برتر ما بهتر است.

ما در ایران از حمایت هواداران بهره می‌بریم، اما در اینجا آرزوی هوادار دارند. برعکس فوتبالیست‌های ما در ایران آرزوی داشتن امکاناتی به این شکل دارند که متأسفانه در آنجا نمی‌بینیم. این الفبای فوتبال است که ما هر سال با آن روبه‌رو هستیم.

همه چیز در اینجا منظم است و پول‌ها به موقع پرداخت می‌شود. ما با حضورمان در اینجا فقط دغدغه‌مان فوتبال بازی کردن است و هیچ دغدغه مالی و امکانات نداریم. تمام فکرمان روی تمرین کردن و آمادگی‌مان است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیامک کوروشی
4.7/5 - (66 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه