بیوگرافی رضا نعلچگر

5 سال پیش
بیوگرافی رضا نعلچگر
4.1/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی رضا نعلچگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا نعلچگر بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقه بازی در باشگاه فوتبال استقلال تهران را داشته‌است.

زندگینامه رضا نعلچگر 

بیوگرافی رضا نعلچگر

فعالیت ورزشی

او در ۲۶ شهریور ۱۳۶۱ در جریان بازی استقلال با تهرانجوان، در دقایق پایانی بازی در اعتراض به داور این مسابقه، مرتضی زاهدی حمله کرد و به او مشت زد. هجوم تماشاگران به داخل زمین و ضرب و شتم داور باعث شد تا بازی که با نتیجه یک بر یک دنبال می شد، ناتمام بماند و فدراسیون بازی را سه بر صفر به سود تهرانجوان اعلام کرد. پس از این بازی نعلچگر شش ماه محروم شد.

وی هم‌اکنون یک فروشگاه لوازم الکترونیکی دارد.

صحبت در مورد استقلال فعلی

ملی‌پوش سابق استقلال در ادامه در خصوص جوانان حاضر در تیم گفت:

این جوانان باید نسبت به فرصتی که توسط تیم استقلال و آقای شفر به آنها داده شده، قدردان باشند. آنها باید به نحو احسن قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خودشان را به نمایش بگذارند. خوشبختانه در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. طبیعتاً اگر این جوانان به هماهنگی بیشتری با بازیکنان باتجربه تر برسند، تیم می‌تواند کیفیت بهتری داشته باشد. من فکر میکنم استقلال در حال بهتر شدن است. استقلال تیم بسیار بزرگیست و با میلیون‌ها هوادار شایسته این است که در صف مدعیان لیگ قرار بگیرد. با حمایت‌های میلیونی هواداران، اعضای تیم باید باید بیش از پیش زحمت بکشند و تلاش کنند که قطعا همین طور هم هست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آدولف داسلر

نعلچگر که یکی از بهترین هافبک‌های ایران در دهه پنجاه و شصت به شمار می‌رود، در خصوص بازیکنان این پست گفت: بازیکنانی که در خط میانی بازی می‌کنند و وظیفه بازیسازی دارند باید هوشیارتر عمل کنند و در تغزیه مهاجمان دقت بیشتری به خرج دهند. آن‌ها قلب تپنده تیم هستند و عملکرد تیم تا حد خیلی زیادی وابسته به عملکرد آنهاست. مسلماً با رعایت این مسائل هست که تیم می‌تواند به شرایط ایده‌آل برسد و صدر جدول را تصاحب کند.

او در پایان صحبت‌هایش گفت:

همه باید دست به دست هم دهیم تا استقلال بتواند توقع میلیونها هوادار را برآورده کند . اعضای باشگاه، پیشکسوتان و هواداران همگی باید منسجمانه و در کنار هم استقلال را به شرایط آرمانی خودش نزدیک کنند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا نعلچگر
4.1/5 - (7 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • g
    3 سال پیش

    سلام
    تغزیه نه
    تغذیه بله
    لطفا غلط املایی تصحیح شود

  • رضا
    2 سال پیش

    انشاالله هرجاهستی موفق سلامت وباعزت باشید