بیوگرافی بابک پورغلامی

5 سال پیش
بیوگرافی بابک پورغلامی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بابک پورغلامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بابک پورغلامی فوتبالیست و یکی از کاپیتان‌های باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی است.

زندگینامه بابک پورغلامی

بیوگرافی بابک پورغلامی

فعالیت ورزشی

۱۵ تیر سال ۱۳۶۰در بندرانزلی و در محله میان پشته به دنیا آمد. مدرک تحصیلی وی دیپلم فنی و حرفه‌ای است. پدرش کارمند کشتیرانی و در مادرش هم بازنشسته بیمارستان است. او یک پسر پنج ساله به نام امیررضا دارد. او بعد از رسیدن به سن بزرگسالی توانست به عضویت باشگاه ملوان در آید؛ و به تیم ملی جوانان ایران نیز راه یافت و زیر نظر مربیانی چون مهدی مناجاتی، علی دوستی و غلام پیروانی کار کرد. پست بازی وی در فوتبال دفاع است و در تمامی پستهای دفاعی قادر به بازی است.

تمام نشده ام

چون فامیلی من پورغلامی است و سرمربی ملوان ، عموی من است ! منتقدان می گویند باید در پست بابک پورغلامی ، بازیکن بیاورند . بعد از اتمام لیگ یازدهم ، دنبال بازیکنانی مانند غلام نژاد و بیات رفتند ، اما موفق به جذب آن ها نشدند . این مشکل من نیست که بازیکن دیگری را در پست من نگرفته اند ، وظیفه ی من تنها تمرین کردن است . مطمئن باشید چنان تمرینی می کنم تا سرمربی را مجاب کنم حتما مرا در ترکیب قرار بدهد . پیراهن ملوان را به همین راحتی به دست نیاورده ام که به همین راحتی آن را از دست بدهم .

پارسال می گفتند ، بابک پورغلامی تمام شده .

در نیم فصل اول لیگ یازدهم بعد از بازی با داماش ، نیمکت نشین شدم ، اما هیچ گاه حاشیه ایجاد نکردم . در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل تراکتورسازی در انزلی ، رامین خسروی مصدوم شد و بار دیگر نوبت به من رسید ، از آخرین بازی نیم فصل اول تا آخر لیگ را طوری بازی کردم که خیلی ها نظرشان برگشت و ملوان عنوان دومین خط دفاعی برتر لیگ یازدهم را به دست آورد . الان تازه لیگ شروع شده ، می گویند چرا فرهاد پورغلامی به خاطر برادر زاده اش ، بازیکن نمی آورد ؟

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنخل دی ماریا

همان طور که گفتم برای جذب بازیکن اقدام کردند ، اما نشد . همین هواداران مرا بابک پورغلامی کرده اند ، بازیکنان بزرگ هم اشتباه می کنند ، من هم سعی می کنم تا اشتباهاتم را کم کنم تا برای ملوان مثمرثمرتر باشم .

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بابک پورغلامی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه