بیوگرافی یوسف بهزادی

5 سال پیش
4.5/5 - (283 امتیاز)

بیوگرافی یوسف بهزادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

یوسف بهزادی (انگلیسی: Yousef Behzadi؛ زادهٔ ۲۹ ژوئن ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پدیده خراسان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه یوسف بهزادی 

بیوگرافی یوسف بهزادی

فعالیت ورزشی

یوسف بهزادی، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی، رسماً به سپیدرود رشت پیوست.

انتقال بهزادی به سپیدرودِ تحت مالکیت جواد تن‌زاده و سرمربیگری علی نظرمحمدی در حالی انجام شده که تیم دیگری از سپیدرود با مالکیت محمد نوین و هدایت خداداد عزیزی در تهران تمرین می‌کند.

تیم فوتبال پدیده با پیروزی بر نساجی در هفته یازدهم با شایستگی به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه داد تا مشخص شود نتایج این فصل آنها اتفاقی نبوده است.

در حالی که پدیده با ۵ گل خورده بعد از پرسپولیس دارای بهترین خط دفاعی مسابقات است، یوسف بهزادی دروازه‌بان جوان این تیم با ۶ کلین شیت دارای بهترین عملکرد در بین دروازه‌بان های لیگ برتر است.

بهترین بازیکن پدیده

بهزادی در حالی ۶ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه پدیده شده است که تنها در ۸ بازی برای این تیم به میدان رفته و در ۸ بازی ۶ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این دروازه‌بان جوان یکبار نیز پاس گل داده تا از این حیث هم عملکردی جالب توجه داشته باشد. در ۳ هفته اول مسابقات شهاب گردان وظیفه حفاظت از دروازه پدیده را بر عهده داشت اما از هفته چهارم و بازی پدیده مقابل سپیدرود در رشت که منتج به پیروزی ۲ بر صفر شاگردان گل محمدی شد این دروازه بان وارد ترکیب سرخ پوشان مشهدی شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بلز ماتویدی

بعد از دروازه بان پدیده، علیرضا بیرانوند با ۴ کلین شیت در ۶ بازی، سید مهدی رحمتی با ۴ کلین شیت در ۷ بازی، وحید شیخ ویسی با ۴ کلین شیت در ۸ بازی و محسن فروزان با ۴ کلین شیت در ۱۰ بازی در رده بعدی بهترین دروازه‌بان های فصل جاری قرار دارند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

نفت مسجدسلیمان

لیگ آزادگان: ۹۷–۱۳۹۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یوسف بهزادی
4.5/5 - (283 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • مهدی صلحی
    2 سال پیش

    یوسف بهزادی بهترین سنگربان تیم ذوب آهن هس ایشون در باشگاه پدیده هم زحمات زیادی کشیدن اگه مافیا بذارن یوسف جایگاهش خیلی بالاتر ازین باشگاه ها هست پسره پاک ودل بزرگی داره

  • مهدی صلحی اسلامشهر
    2 سال پیش

    یوسف بهزادی بهترین دروازبان تیم ذوب آهن وپدیده مشهد هست فرصت بهش بدن جایگاه‌ بالاتره خدا قوت