بیوگرافی ناصر عباسی

5 سال پیش
بیوگرافی ناصر عباسی
Rate this post

بیوگرافی ناصر عباسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ناصر عباسی هافبک استقلال بود که هرچقدر عمر حضورش در این تیم کم بود، اما افتخارات زیادی با آبی ها کسب کرد که یکی از آنها همین قهرمانی در آسیا بود.

 زندگینامه ناصر عباسی

بیوگرافی ناصر عباسی

فعالیت ورزشی

عباسی به جز آن یکبار هم با استقلال در سال ۱۹۹۱ نایب قهرمان آسیا شد. همچنین قهرمانی جام استقلال قطر، قهرمانی جام میلز هندوستان، قهرمان باشگاه های تهران، قهرمانی لیگ سراسری کشور و جام حذفی دیگر افتخاراتی است که عباسی با این باشگاه به دست آورد.

این قهرمانی‌ها و افتخارات نه، بلکه این بازیکن را به دلیل دیگری باید یک قهرمان واقعی دانست. عباسی در اوج دوران فوتبالش گرفتار غول خانمانسوز اعتیاد شد و این پدیده شوم خسارتهای زیادی به او وارد کرد. خسارتهای مالی، جانی و از همه مهمتر اجتماعی. اما اراده آهنین این فرد باعث شد تا بعد از ۱۴ سال درگیری با این پدیده، آن را شکست دهد و به زندگی عادی بازگردد.

ناصر عباسی نه تنها ۱۲ سال است خودش پاک زندگی می کند، بلکه تعداد زیادی از گرفتاران به این بلای خانمانسوز که تعدادی از چهره‌های مطرح ورزشی هم در بین آنها قرار دارند را با کمک هایش به زندگی برگردانده است.

۲۶ مرداد سالگرد پاکی و تولد دوباره این ورزشکار و بازگشت به آغوش گرم جامعه است. به همین مناسبت خبرنگار ما با قهرمانی که دوازهمین سال پاکی‌اش را جشن می گیرد گفت و گویی داشته است.

حاشیه ها

اعتیاد و رهایی از آن از زبان خودش

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیما مختاری

دلایل زیادی دارد که انسان ها به سمت اعتیاد می روند. شاید خیلیها به اشتباه فکر کنند اعتیاد فقط به سراغ گرفتارها و قشر ضعیف جامعه می رود. این باوری اشتباه است. اعتیاد در کمین جامعه و همه اقشار آن نشسته و هر فردی در هر سنی و از هر قشری در خطر گرفتار شدن به آن است. فقط آنهایی اعتیاد ندارن که کنار خیابان روی کارتن می خوابند. اعتیاد شاخه های زیادی دارد اما عاقبت همه آنها شبیه هم است و نتیجه همه هم یکی. حتی دکترها و مهندسانی هم که ممکن است برای رسیدن به آرامش داروی خواب استفاده کنند هم به نوعی معتاد هستند.

یا مسئولانی که برای کارهای سنگین به خودشان اجازه می دهد برای رسیدن به آرامش از داروهای آرام بخش استفاده کند. یا آن ورزشکاری که برای زدن رکورد داروی نیروزا استفاده می کند. این که اصلی ترین و مهمتری دلیل اعتیاد چیست مسئله این نیست که من در یک جمله آن را بگویم. این مقوله ساعتها صحبت کردن می‌طلبد چون به اندازه تعداد آدمها دلیل برای گرفتار شدن به اعتیاد وجود دارد. و باید بگویم اعتیاد یک بیماری است.

درگیر اعتیاد شدن

اگر بخواهم راستش را بگویم واقعیت این    بود

که جنبه یکسری مسائل را نداشتم. من  جنبه

پول و شهرت و موقعیت اجتماعی خوبی که به

آن رسیده بودم را نداشتم. همه اینها را  فوتبال

به من داده بود. اما واقعیت این بود که من جنبه این همه اتفاقات مثبت را نداشتم و گرفتار این موضوع شدم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناصر عباسی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه