بیوگرافی نگار معظم

5 سال پیش
بیوگرافی نگار معظم
4/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی نگار معظم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نگار معظم خواننده زن روستای ابیانه نگار معظم و بیوگرافی و عکس های خواننده زن شیرازی واکنش دادستان نطنز به تک خوانی یک زن و حواشی را در سایت استاربینو بخوانید.

زندگینامه نگار معظم 

بیوگرافی نگار معظم

فعالیت هنری

خواننده زن اهل شیراز که علاوه بر خوانندگی ، اهنگسازی و نوازندگی نیز چند سالی است انجام می دهد و دارای یک آموزشگاه موسیقی بوده و مدرس اواز ، سلفژ ، ویولن و انواع سازها نیز می باشد

طی کلیپی که در فضای مجازی پخش شد نشان می داد که خواننده زن در روستای ابیانه مشغول خوانندگی و تک‌خوانی است.
تک خوانی خواننده زن در ابیانه حواشی زیادی را رقم زد تا دادستان نطنز واکنش نشان دهد.

همسر نگار معظم
وی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

خواننده زن روستای ابیانه نگار معظم کیست؟
دادستان نطنز گفت: پس از وصول گزارش هنجارشکنی یک گروه گردشگری در ابیانه از ناحیه مرجع انتظامی، دستور احضار زن خواننده و راهنمای گردشگران صادر و متعاقباً بلافاصله اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

هفته گذشته در روستای تاریخی ابیانه ماجرایی اتفاق افتاد، که بازهم باعث انتقادات جدی و سریع مردم شهرستان نطنز در شبکه‌های اجتماعی و مسؤولان این شهرستان شد.

خواننده زن روستای ابیانه

ماجرا از این قرار بود که زنی از استان فارس و شهر شیراز عصر جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه در یکی از محله‌های روستای تاریخی ابیانه اقدام به اجرای تک‌خوانی در فضای عمومی کرده و ویدیویی را از این ماجرا ضبط و در صفحه شخصی خود در شبکه اینستاگرام و تلگرام به اشتراک گذاشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرزاد میلانی

پس از اشتراک این ویدئو واکنش‌های مختلف و پی‌ در پی در افکار عمومی و فضای مجازی شهرستان نطنز و استان اصفهان شکل گرفت و حتی این ویدئو سر از شبکه‌های معاند خارج از کشور در آورد.

تذکر گشت میراث فرهنگی به گروه جنجالی
در این رابطه سیداحمد نجیبی مسؤول پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: در هفته گذشته یک گروه گردشگری با اتوبوس به روستای تاریخی ابیانه وارد شد که بخشی از مسافران این گروه از استان فارس بودند و خانم مذکور هم اهل شیراز بود.

مدیر پایگاه تاریخی ابیانه گفت:

در ساعت‌های بعد از ظهر در محله هرده یا پایین ده ابیانه این برنامه اجرا شد و زمانی که عوامل یگان حفاظتی پایگاه میراث فرهنگی و عوامل دهیاری ابیانه در حال گشت‌زنی در سطح روستا بودند به این جمع برخورد می‌کنند و با وجود اینکه وظایف و اختیارات قانونی جهت ورود به چنین موضوعی را نداشتند در قالب نهی از منکر اقدام به تذکر کردند و خواستار خاتمه برنامه شدند که این تذکر باعث تمام شدن برنامه می‌شود.

وی افزود: بلافاصله بعد از اخذ گزارش با همکاری پایگاه و دهیاری شماره پلاک اتوبوس و شماره تماس راهنمای گردشگران به دست آمد و برای پیگیری به مراجع ذیصلاح ارائه شد

داستان نطنز اظهار کرد: با وجود اینکه این    زن

در شبکه اینستاگرام خود حدود ۲۰۰ ویدئو     با

این مضمون‌ها به اشتراک گذاشته‌ شده   است

، ما اولین شهرستانی هستیم که به این اتفاق

تلخ واکنش نشان دادیم و قطعاً جلوی این هنجارشکنی‌ها باقدرت و قوت و بر اساس قانون خواهیم ایستاد

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مونتی هلمن
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نگار معظم
4/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه