بیوگرافی مریم اکبری

5 سال پیش
بیوگرافی مریم اکبری
2.4/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی مریم اکبری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مریم اکبری از جمله بازیگران عرصه تئاتر کودک و نوجوان است که حالا مدتی است در نقش مامان گلی، قصه‌ گویی برای خردسالان در شبکه پویا را بر عهده گرفته است.

زندگینامه مریم اکبری

بیوگرافی مریم اکبری

فعالیت هنری

این مجری و بازیگر در تعریف این برنامه می‌گوید: سری قبلی این برنامه «مامان جون» نام داشت که با اجرای خانم گیتی خامنه روی آنتن می‌رفت. در سری جدید و از هنگامی که آقای نیک‌ روش تهیه‌کنندگی برنامه را برعهده گرفتند، ایشان این پیشنهاد همکاری را با من مطرح کردند و بر این اساس پیش رفتیم که حرف‌هایی تازه را برای گروه سنی کودک بگوییم.

وی ادامه می‌دهد: ما یک نوع تربیت خاص در شبکه پویا مدنظر داریم و می‌کوشیم به شیوه قصه‌گویی و استفاده از عروسک‌ها، مفاهیم موردنظرمان را برای بچه‌ها بگوییم. بچه‌های ما متاسفانه با عروسک‌ها بیگانه شده‌اند و دیگر خاله‌بازی نمی‌کنند. ما خواستیم به نوعی خاله‌بازی را برای این نسل جدید احیا کنیم و به یادشان بیاوریم.

اکبری می‌افزاید: در شرایط امروز که عموما خانواده‌ها تک‌فرزندی شده‌اند و بچه‌ها هم‌بازی ندارند، سعی کردیم به آنها یاد بدهیم که با عروسک‌هایشان برای خودشان هم‌بازی بسازند و کمتر سراغ تبلت و وسایل بازی رایانه‌ای بروند. ضمنا تاکید دیگرمان این است که بچه‌ها خود برای عروسک‌هایشان صداسازی کنند و از این راه خلاقیتشان هم تقویت شود.

این مجری درخصوص ارتباط بچه‌ها با این برنامه و بازخوردهایشان هم توضیح می‌دهد: من بیشتر اوقات با وسایل حمل و نقل عمومی رفت‌وآمد می‌کنم. خیلی وقت‌ها در طول مسیر بچه‌ها من را می‌بینند و می‌شناسند؛ آنهایی که کمتر خجالتی هستند خودشان جلو می‌آیند یا مادرهایشان را به سراغم می‌فرستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد جم

بچه‌ها همه ‌چیز را می‌بینند و درک می‌کنند و اکثرا هم اذعان دارند که طرفدار عروسک‌هایمان هستند.

برنامه مامان گلی

“مامان گلی” یکی از برنامه‌های پرمخاطب ویژه مخاطبان خردسال است که با رویکرد آموزش در قالب نمایش و خلاقیت‌های نمایشی برای خردسالان طراحی شده است.

اکبری ادامه داد:

این برنامه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ در شش آیتم جداگانه و با یک موضوع اصلی در شبکه پویا در فواصل برنامه‌های مختلف پخش می‌شود.

وی با اشاره به کاراکترهای عروسکی این برنامه گفت: در این برنامه ۲۰ عروسک ثابت وجود دارد که صدا پیشگی و عروسک گردانی آنها بر عهده خودم است. همچنین در آیتمی به نام نمایش بازی نیز که در راستای همان موضوع روز طراحی شده است، با وسایل بازیافت یا دور ریز، مجری-کاراکتری طراحی می‌شود و موضوع دنبال و پیگیری می‌شود.

هدف اصلی این برنامه، آموزش به خردسالان در قالب نمایش و عروسک است؛

چراکه برای مخاطبان خردسال، یکی از بهترین شیوه‌های آموزش و تربیت، استفاده از ابزارهای این‌چنینی است.

برنامه مامان گلی به تهیه کنندگی  و

کارگردانی مهدی نیک روش و با اجرای

مریم اکبری ویژه مخاطبان خردسال تدارک

دیده شده و هم اکنون فصل ششم آن از

شبکه کودک و کانال پویا آماده پخش است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مریم اکبری
2.4/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه