بیوگرافی سالواتوره سیریگو

5 سال پیش
بیوگرافی سالواتوره سیریگو
Rate this post

بیوگرافی سالواتوره سیریگو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سالواتوره سیریگو (ایتالیایی: Salvatore Sirigu؛ زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل کشور ایتالیا است.

زندگینامه سالواتوره سیریگو 

بیوگرافی سالواتوره سیریگو

فعالیت ورزشی

وی سابقه ۱۷ بازی برای تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه دارد، همچنین پست تخصصی او دروازه‌بان است.

سیریگو درنورو ایتالیا به دنیا آمده و هم اکنون با ۲۶سال سن و ۱۸۸سانتی متر قد پست دروازبان را دارد .

وی مسیر فوتبالش را ازتیم ایتالیایی ونیز در سری A شروع کرد و با پیشرفت خوب اش توانست درسال ۲۰۰۵ به تیم پالرمو که در سریB ایتالیا برود وباحضور قدرتمندانه خود درپالرمو تا سال ۲۰۰۷توانست درفینال کوپا ایتالیا مقابل سمپدوریا پیروز شود ودرلیگ ایتالیا مقابل فنرباغچه بدرخشد وهمچنین در همان سال ها هم به تیم زیر ۱۹ ساله ها و۲۱ ساله های ایتالیا دعوت شود .

حضور در سری B

سالواتوره درهمان سال به طور قرضی از سری B ایتالیا به آنکونا رفت و تا ۲۰۰۸ با انجام ۱۵بازی نتوانست مورد پسند مربی این تیم باشد تا اینکه در سال ۲۰۰۹به خانه خودش پالرمو رفت و درکنار روبینهو گلر کهنه کار این تیم و با مربیگری والتر زنگا توانست بار دیگر خودش را اثبات کند وبا درخشش مقابل تیم هایی مثل یوونتوس و لاتزیو مهارت خودش یعنی کلین شیت هایش را به رخ همگان بکشد .

قدرت ثابت شده واستعداد او باعث شد تا لیپی در سال ۲۰۱۰ وی را درمیان ۲۸ مرد ایتالیایی خودش قراردهد و مقابل Stade Louis II و Cameroon دوبازی دوستانه او را به میدان بفرستد .

سالواتوره در سال ۲۰۱۱ برای پالرمو ۳۷بازی انجام داد وبا پیشرفت خوبش وانجام ۶۹ بازی درمجموع برای این تیم ایتالیایی مسولین باشگاه پاریس سنت ژرمن را مجاب کرد تا درکنار خریدهای باارزش خود مثل پاستوره و منز سالواتوره سیریگو جوان را باقیمت ۴ میلیون یورو خریداری کند تا هم اکنون روکوردار لیگ فرانسه با ۶۹۰دقیقه بسته نگه داشتن دروازه دراین لیگ باشد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رادامل فالکائو
بهترین دروازه بان لیگ فرانسه

سیریگو امسال و سال گذشته توانست با حضور فیکس در این باشگاه پاریسی قهرمان لیگ شود و بهترین دروازبان لیگ فرانسه نام بگیرد.
هم چنین سیریگو تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ امسال (با ۸۴٫۳ درصد) مهار شوت در این دوره مسابقات نام خودش رادر صدر بهترین گلرها امسال قرار داده است .

وی از زمان حضور پراندلی درتیم ملی ایتالیا به عنوان مربی در لیست دعوت شده ها به تیم فوتبال ایتالیا حضور داشته و در یورو ۲۰۱۲ در کنار بوفون ودی سانتیس قرار گرفته بوده است وهم اکنون نیز دراردوی تیم ملی ایتالیا درکنار مارکتی وبوفون برای جام جهانی برزیل فعالیت میکنید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سالواتوره سیریگو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه