بیوگرافی بوراک ییلماز

5 سال پیش
بیوگرافی بوراک ییلماز
Rate this post

بیوگرافی بوراک ییلماز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بوراک ییلماز (ترکی استانبولی: Burak Yılmaz؛ زادهٔ ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال در پست مهاجم اهل ترکیه است که برای باشگاه بشیکتاش در پست مهاجم بازی می‌کند.

زندگینامه بوراک ییلماز 

بیوگرافی بوراک ییلماز

فعالیت ورزشی

بوراک ییلماز از بهترین مهاجمان فوتبال ترکیه به‌شمار می‌رود که دو فصل پیاپی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ عنوان برترین گلزن سوپر لیگ فوتبال ترکیه را از آن خود کرده‌است. وی فوتبال خود را از تیم شهر زادگاهش آنتالیا اسپور آغاز کرد و جزء معدود فوتبالیست‌های تُرک می‌باشد که برای هر چهار باشگاه معتبر ترکیه نظیر بشیکتاش، فنرباغچه، ترابزون‌اسپور و گالاتاسرای بازی کرده‌است. بوراک از سال ۲۰۰۶ عضو تیم ملی فوتبال ترکیه نیز می‌باشد که در طول دوران بازی‌های ملی توانسته در ۲۹ دیدار، ۱۱ گل به ثمر برساند. ییلماز در سال ۲۰۰۴ در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال اروپا به همراه تیم ملی ترکیه توانست به عنوان نائب قهرمانی با شکست ۰–۱ در مقابل اسپانیا برسد.

فرار از فوتبال چین

بوراک ییلماز که از شرایطش در لیگ چین راضی به نظر می رسید، به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به تغییر بود و به همین منظور، بار دیگر لیگ ترکیه را انتخاب کرد.

به گزارش وبسایت رسمی ترابزون سپور، این باشگاه بوراک ییلماز مهاجم تیم بیجینگ گوان را با قراردادی ۳ ساله به ارزش ۳٫۵ میلیون یورو به خدمت گرفت. مهاجم توانمند تیم ملی ترکیه از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ دو فصل درخشان را در ترابزون اسپور سپری کرد و با نشان دادن خود، راهی گالاتاسارای شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تدی شرینگهام

اوج درخشش بوراک به ۴ سال بازی در گالاتاسارای برمی گردد. او حتی با پیراهن اصلان ها در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۳ در ۹ بازی ۸ گل به ثمر رساند و مورد توجه تیم های مطرحی قرار گرفت اما انتخاب های درستی نداشت و هم اکنون در سن ۳۲ سالگی به لیگ کشورش بازگشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بوراک ییلماز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه