بیوگرافی آلوارو نگردو

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آلوارو نگردو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلوارو نگردو سانچز (اسپانیایی: Álvaro Negredo Sánchez؛ زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است.

زندگینامه آلوارو نگردو 

بیوگرافی آلوارو نگردو

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های رایو وایکانو، رئال مادرید ب و آلمریا را دارد و در سال ۲۰۰۹ میلادی با مبلغ ۵ میلیون یورو به تیم سویا پیوست، همچنین وی ۱۲ بازی و ۶ گل ملی در کارنامه دارد.

حضور در فوتبال امارات

باشگاه النصر امارات که از مدتی پیش به دنبال جذب آلوارو نگردو، مهاجم پیشین تیم ملی اسپانیا بود، سرانجام موفق به رسمی کردن این انتقال شد.

این مهاجم تیم بشیکتاش ترکیه، به نقل از رسانه های این کشور، با قراردادی دو ساله به النصر پیوسته و در این دو سال ۸ میلیون یورو از باشگاه اماراتی دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه مبلغ پرداخت شده به باشگاه بشیکتاش ۱٫۱ میلیون یورو گزارش شده است.

نگردوی ۳۳ ساله، سابقه حضور در تیم های سویا، منچسترسیتی و والنسیا را نیز در کارنامه حرفه ای خود دارد.

رد پیشنهاد بارسلونا

نگردو دیداری با روبرت فرناندس، مدیر ورزشی بارسا داشته تا برای ۶ ماه به صورت قرضی به این تیم بپیوندد. روزنامه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داد که انریکه قصد دارد یک مهاجم دیگر به ترکیب تیمش اضافه کند و از نظر او، نگردو گزینه مناسبی است. مصدومیت دو ماهه مسی و مصدومیت جدیدی که برای نیمار به وجود امده، انریکه را در اندیشه جذب مهاجم انداخته است.

با این حال،نگردو که در تیم‌های پایه رئال رشد کرده و در تیم اصلی نیز چندین بازی انجام داده، پیشنهاد بارسا را رد کرد تا در والنسیا بماند و تحت هدایت مربی جدید، گری نویل به فوتبالش ادامه دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برونو رزنده

ماجراهای پیوستن به رئال

نگردو تاکید دارد تا پیش از پیوستن به این تیم از تمایل رئال به خودش نشانه ای ندیده است. او در این باره به خبرنگاران گفت: من از رئال هیچ پیامی دریافت نکردم و والنسیا همان گزینه ای بود که دوست داشتم برایم اتفاق بیفتد. یک روز پر استرس را گذراندم که آیا این انتقال رخ خواهد داد یا نه. خوشحالم که الان در والنسیا یک گروه از بازیکنان حرفه ای را در کنار خودم دارم.

این مهاجم همچنین درباره ی واکنش هوادران و اینکه در والنسیا چه انگیزه ای را دنبال میکند گفت: واقعا احساس ویژه ای پیدا میکنید وقتی هواداران اینطور به شما خوشامدگویی میکنند. واقعا خوشحالم که در مستایا هستم و میخواهم به باشگاه کمک کنم به جایی که مستحقش است برسد. ما تنها در زمین بازی به این هدف بزرگ میرسیم.باید هر آخر هفته(بازیهای لالیگا) برای هدفمان تلاش کنیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلوارو نگردو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه