بیوگرافی آلسیو رومانیولی

5 سال پیش
بیوگرافی آلسیو رومانیولی
4.3/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی آلسیو رومانیولی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلسیو رومانیولی (انگلیسی: Alessio Romagnoli؛ زاده ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۹۵) یک مدافع میانی اهل ایتالیا است. او اکنون در تیم میلان بازی می‌کند.

زندگینامه آلسیو رومانیولی

بیوگرافی آلسیو رومانیولی

فعالیت ورزشی

خیلی عجیب و بی معنی به نظر می رسد که آ اس رم به پیشنهادات دریافتی برای مدافع فوق العاده با استعدادش، السیو رومانیولی، روی خوش نشان می دهد. در بیست سالگی، رومانیولی نسبت به سنش، بیش از حد خوب است. سنی که داشتن تجربه و پختگی در آن، امتیاز خیلی مهمی محسوب می شود.

بر کسی پوشیده نیست که السیو مستعد اشتباهات عجیب و غریبی مثل اشتباه در جاگیری در بازی دوستانه اخیر رم در برابر منچستر سیتی است که منجر به گلزنی رحیم استرلینگ شد، اما این مسائل در سن او کاملا قابل انتظار است. اینکه شما در ۲۰ سالگی، مدافعی بدون اشتباه باشید، به هیچ وجه آسان نیست، اتفاقی که ۳۰ سالگی هم راحت بدست نمی آید. فقط کافی است به وینسنت کمپانی بیست و نه ساله ای نگاه کنید که با وجود داشتن کیفیت، اشتباهات زیادی انجام می دهد.

این لحظات کمیاب و نامطبوع، اگرچه باعث نمی شود باشگاه هایی همچون آرسنال، چلسی، میلان و ناپولی، به دنبال راضی کردن رم برای خرید این بازیکن نباشند. ارزشگذاری ۳۰ میلیون یورویی جالوروسی بر این بازیکن را زمان مشخص خواهد کرد که پرداخت می شود یا خیر اما تا امروز، میلان مدعی اصلی خرید این بازیکن است، زیرا فردی به نام سینیشا میهایلوویچ را بر روی نیمکت خود می بیند. اگر السیو به میلان ملحق شود، به سرمربی سابق خود در سمپدوریا می پیوندد که بهترین بازی را در دوران قرضی او در تیم آبی پوش شهر جنوا، از وی گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویکتور لیندلوف
میها در مورد انتقال احتمالی این بازیکن به میلان به اسکای گفت:

من نمی خواهم در مورد بازیکنانی که در دسترسم نیستند صحبت کنم. رومانیولی استعداد زیادی دارد.

فصل ۲۰۱۴-۱۵

اگرچه سرمربی صربستانی روسونری چند روز قبل به شاگردش توصیه کرد که اگر آ اس رم را ترک کرد، به میلان بیاید. در فصل ۱۵-۲۰۱۴، سمپدوریا شاهد پیشرفت و پختگی رومانیولی به یک مدافع سطح بالا بود. لازم به ذکر است که در ۳۰ بازی لیگ، السیو ثبات خیلی خوبی از خود نشان داد و زوج خوبی را در کنار ماتیاس سیلوستره تشکیل دادند. این دو بازیکن نقشی کلیدی در کسب پنجمین خط دفاع برتر لیگ و جایگاه هفتمی در سری آ ایفا کردند.

با آنالیز وضعیت این بازیکن متولد آنتزیو، سخت است تحت تاثیر خصوصیات بزرگ او قرار نگرفت. اگر تنها یک بازی باشد که تمامی این ویژگی ها را در خود جای داده است، مطمئنا آن بازی دیدار سمپدوریا با تیم اصلی او، آ اس رم است که در نهایت با پیروزی دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. شاگردان رودی گارسیا که خطرهای زیادی را می توانند بر روی دروازه حریف ایجاد کنند، کاملا مقهور دفاع استادانه رومانیولی شدند.

السیو وظیفه اش کنترل نابغه رم، فرانچسکو توتی بود و کارش را به حدی حرفه ای انجام داد که ال کاپیتانو هرگز فضا و زمان لازم برای رسیدن به موفقیت را پیدا نکرد. به علاوه، نحوه ارتباط رومانیولی با هافبک دفاعی سمپ، انجلو پالومبو، به خصوص بر روی سانترهای ارسالی برای توتی باعث شد که نه کاذب رم نتواند فرصتی برای جادو داشته باشد. وی حتی در زمانی که پالومبو در آن ناحیه حضور نداشت، اجازه خودنمایی را به قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ نداد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیمونه مورو
پاس های دقیق

السیو همچنین با پاس های فداکارانه اش به هم تیمی ها و پوشش دادن جروینیوی سریع و همچنین میرالم پیانیچ، باعث تعجب بسیاری شد. در زمان ضد حملات، سرعت زیاد وی نقش مهمی در خنثی کردن خطرات رم داشت. وقتی که توپ به پاهای فرانچسکو توتی می رسید، رومانیولی با خواندن بازی، به طور بی رحمانه ای بازیکن رقیب را تخریب می کرد تا حمله قبل از حتی آغازش، دفع شود.

با ۱۸۸ سانتی متر قد، جای تعجب ندارد که السیو چه ظرفیتی در توپ های هوایی دارد. او همچنین می تواند این قابلیت را با نیروی بدنی ادغام کند. با جاگیری مناسب، بردن دوئل های تک به تک در برابر رومانیولی، دشوار به نظر می رسد. این چپ پای زیبا، می تواند یک پخش کننده زیرک لقب بگیرد.

السیو همچنین از پای راستش به راحتی استفاده می   کند.

۸۳ درصد پاس صحیح در طول فصل، داستان را به خوبی برای

شما بازگو می کند.

از نظر آمار و ارقام، ۱٫۷ تکل، ۲٫۱ قطع کردن توپ و ۶٫۳ دفع

کردن خطر در هر بازی، آماری است که رومانیولی سال

گذشته در سمپدوریا ثبت کرده و او را به ترتیب در  رتبه

های چهارم، سوم و دوم تیم قرار داده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلسیو رومانیولی
4.3/5 - (12 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه