بیوگرافی داور شوکر

5 سال پیش
3.5/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی داور شوکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

داور شوکر (کرواتی: Davor Šuker; زادهٔ ۱ ژانویهٔ ۱۹۶۸) مهاجم فوتبال حرفه‌ای بازنشسته اهل کرواسی و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال این کشور است.

زندگینامه داور شوکر

بیوگرافی داور شوکر

فعالیت ورزشی

وی بهترین گلزن تاریخ کرواسی (۴۵ گل) و آقای گل جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه (۶ گل) می‌باشد. شوکر سال‌ها در تیم‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و آرسنال به بازی پرداخته است.

شوکر در سال ۲۰۰۱ یک مدرسه فوتبال در زاگرب افتتاح کرد و در کشورش به کارهای خیریه و نیکوکارانه می‌پردازد. وی همچنین دو مدرسه فوتبال دیگر در کرواسی و کلیولند آمریکا دایر کرده‌است. وی علاوه بر اینها به شرکت‌های مسافرتی خارجی در کرواسی مشاوره می‌دهد.

تمجید از لوکا مودریچ

لوکا مودریچ چندی پیش عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را تصاحب کرد و به سلطه رونالدو و مسی پایان داد. او در بین نامزدهای نهایی توپ طلای فرانس فوتبال نیز قرار دارد و باید دید در رقابت با فرانسوی هایی چون گریزمان و امباپه چه خواهد کرد.

از نگاه داوور شوکر، ستاره سابق رئال و سویا و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کرواسی، فقط مودریچ شایسته توپ طلاست:« اگر توپ طلا به مودریچ نرسد، یک بی عدالتی رخ داده است. اگر به عملکرد و افتخارات او در فصل گذشته نگاه کنید، متوجه خواهید شد که شایسته ترین برای توپ طلاست.»

شوکر گفت:

“در حضور فوق ستارگانی مثل کریس رونالدو، مسی، نیمار و سوارز، کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا کار آسانی نیست اما من معتقدم مودریچ در پست خودش در دنیا رقیب ندارد. آرزو دارم لوکا با باشگاه خود به همه افتخارات برسد زیرا من به توانایی های او واقف هستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیروس قایقران

مودریچ بازیکن بسیار سخت کوش و قابل احترامی است که به همین دلایل مهره ارزشمندی برای رئال مادرید است”.

شوکر همچنین در رابطه با انتخاب بین مودریچ و راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا گفت: “این سوال همانند این است که از کسی بپرسید بین پدر و مادرش کدام را ترجیح می دهد. مطمئنا هواداران بارسلونا راکیتیچ و مادریدی ها موردیچ را انتخاب می کنند. اما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم زیرا آنها پرچم کشور ما را سطح اول فوتبال دنیا به اهتزاز در آورده اند”.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی داور شوکر
3.5/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه